הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'כיוון לא טוב' - לואיס טומלינסון מדבר על הקרע בינו לבין זאיין מאליק
טומלינסון מגיב על הריב התקשורתי בין שני חברי הלהקה (ממנה פרש זאיין בשנת 2017), שהחל בעקבות הערות מזלזלות מפיו של החבר הנוטש, כלפי להקת הבנים המצליחה

הקשר הרעוע בין זאיין מאליק לבין חבר להקת וואן דיירקשן, לואיס טומלינסון, ידוע לרובנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלום חבר - לואיס טומלינסון (ימין) וזאיין מאליק

טומלינסון מדבר על הריב בין שני החברים ללהקה (ממנה פרש זאיין בשנת 2015), שהחל בעקבות הערות מזלזלות מפי החבר הנוטש, כלפי להקת הבנים המצליחה.

כזכור, מאליק הצהיר בעבר: "חיי בלהקה היו יותר משיכולתי לבקש או לדמיין. עם זאת, אחרי חמש שנים, אני מרגיש שזה הזמן הנכון בשבילי לקום ולעזוב. אני מתנצל בפני המעריצים שאיכזבתי, אך אני חייב לעשות מה שמרגיש בליבי כדבר הנכון".

במהלך ראיון עם עיתון ה'סאן' הבריטי, הזמר בן ה-28 דיבר על הערותיו של מאליק וכינה אותה 'גנריות'.

"אבל אני יכול להבין זאת. חזור ושוב אנו מוצאים עצמנו בראיונות תקשורתיים, ואם באותו רגע ספציפי אתה במצב רוח כזה או אחר, אתה עלול לאמר שטויות," אמר לואיס.

"ככל שאתה מתבגר אתה לומד להבחין אם הדברים שנעשים נובעים מרוע, או שמא מדובר בהערה שפירה ולא מזיקה. אלה החיים, הלוא כן? לפעמים אנשים "מלכלכים" וזוהי המציאות," הוא מוסיף.

 

צעירים ומפויסים - להקת וואן דיירקשן

כשנשאל לגבי פיוס בעתיד ענה, "לא, אבל לא באמת ניסיתי. לוחות הזמנים שלנו עמוסים לעייפה, אך יכול להיות שיום יבוא ואחשוב – 'אוקי, אני רוצה לתקן את שצריך תיקון'; יום זה עדיין לא הגיע!", חתם הזמר.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE