הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: עובדי בית החולים התבקשו להישאר בבית בעקבות חשיפה לנגיף הקורונה
5 אנשי צוות בביה"ח בצפון קליפורניה שבו אובחנו 2 מקרים של נגיף הקורונה התבקשו להישאר בהסגר ביתי. רשויות הבריאות: "קיבלנו את ההחלטה כדי להגן על בריאות הציבור ולמנוע ככל הניתן את התפשטות הווירוס"

לפחות חמישה עובדים בבית חולים בסן חוזה התבקשו להישאר בביתם ולא להגיע לעבודה, וזאת בשל החשש שהם נדבקו בנגיף הקורונה הקטלני שעד כה גרם למותם של קרוב ל-500 איש ברחבי העולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביה"ח בסן חוזה שבו התגלו 2 מקרים של נגיף הקורונה (צילום: אן. בי. סי. 11)

 

רשויות הבריאות במחוז סנטה קלרה לא פירטו האם מדובר ברופאים, אחים או אנשי צוות נוספים, אולם כן נמסר כי החשיפה התרחשה בחדר מיון של ביה"ח Good Samaritan ב-28 בינואר. שלושה ימים לאחר מכן, החולה שהגיע לבית החולים אובחן כחולה בנגיף, ועל כן מי שבא במגע איתו יוכנס להסגר ביתי עד ה-11 בפברואר.

"קיבלנו את ההחלטה כדי להגן על בריאות הציבור ולמנוע ככל הניתן את התפשטות הנגיף", נמסר ממחלקת הבריאות במחוז סנטה קלרה. כזכור, אותו אדם שנדבק במחלה שב מביקור באזור ווהאן שבסין שממנו המחלה התפשטה לעולם. כעבור ימים בודדים, גם אשתו נדבקה בווירוס ועל השניים הוטל הסגר.

 

 

כאמור, מניין הקורבנות ממשיך לטפס משעה לשעה, והבוקר ארגון הבריאות העולמי פרסם כי 490 מתו ויותר מ-24 אלף איש נדבקו במחלה בלפחות 25 מדינות. מתוך 11 המקרים הוודאיים בארצות הברית, 6 הם בקרב תושבי קליפורניה. 

 

שני המטוסים שנחתו הבוקר בצפון קליפורניה (צילום: אן. בי. סי. 11)

 

בתוך כך, מוקדם יותר הבוקר נחתו שני מטוסים בקליפורניה לאחר שפינו מאות אמריקאים ששהו באזור ווהאן. כלל הנוסעים יוכנסו להסגר של שבועיים במהלכו הם יעברו בדיקות רפואיות מקיפות. שני המטוסים נחתו בבסיס חיל האוויר טראוויס (בין סקרמנטו לסן פרנסיסקו), אך אחד מהם כבר המריא בדרכו לבסיס חיל הנחתים מיראמר (מצפון לסן דייגו).

בהמשך השבוע צפויים שני מטוסים נוספים לנחות בארה"ב, אחד בבסיס חיל האוויר לקלנד (סן אנטוניו, טקסס) והשני בנברסקה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE