הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שבועיים לאחר האסון: קובי בראיינט נטמן לצד בתו
כוכב הכדורסל ובתו נקברו בטקס פרטי שנערך בשבוע שעבר בסמוך לבית המשפחה, וזאת כשבועיים אחרי תאונת המסוק שגבתה את חייהם של השניים, כמו גם 7 בני אדם נוספים. בעוד כשבועיים יתקיים טקס אשכבה הפתוח בפני הקהל הרחב

הלוויה פרטית נערכה בסוף השבוע האחרון בלוס אנג'לס בה נטמנו קובי בראיינט ובתו ג'יאנה בת ה-13, שמתו בתאונת מסוק קשה בחודש שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראיינט ובתו צופים יחדיו במשחק NBA. בשבוע שעבר הם נטמנו זה לצד זו (צילום: Getty Images)

 

כזכור, בראיינט, ג'יאנה ושבעה בני אדם נוספים נהרגו באסון הכבד שהתרחש ב-26 בינואר בקלבסס. בשבוע שעבר דיווחנו על הכוונה לערוך טקס אשכבה ציבורי באולם הביתי של הלייקרס, הסטייפלס סנטר.

לפי הדיווחים ב"אנטרטיינמנט טונייט", אלמנתו של קובי - ונסה - ביקשה לערוך הלוויה צנועה ופרטית. וכך היה ביום שישי האחרון בעיר קורונה דל מאר, מדרום ללוס אנג'לס ובסמוך לבית המשפחה. מקרוב למשפחה סיפר לאתר הבידורי כי "ההלוויה הייתה מאוד קשה עובר כולם כי הם עדיין לא מעכלים את מותם של קובי וג'יג'י".

אתמול פרסמה ונסה פוסט מרגש באינסטגרם, שבדיעבד מתברר כתגובתה הציבורית הראשונה מאז שקברה את בעלה ובתה. "עד עכשיו לא רציתי לתרגם את הרגשות שלי למילים. המוח שלי פשוט מסרב להפנים שגם קובי וגם ג'יג'י אינם. אני לא יכולה לעבד את האובדן של שניהם. אני מרגישה שאני מנסה להתאבל על קובי, אבל הגוף שלי מסרב לקבל שג'יג'י לעולם לא תהיה איתי שוב", היא כתבה.

 

ונסה, אלמנתו של קובי, פרסמה פוסט מרגש באינסטגרם (צילום: Getty Images)

 

"למה שלי יתאפשר לקום בבוקר חדש כשבתי התינוקת לא זוכה לאותה הזדמנות? אני כל כך כועסת כי חייה עוד היו לפניה. אבל אז אני מבינה שעליי להיות חזקה עבור שלוש הבנות שנותרו לי. אני כועסת שקובי וג'יג'י לא נמצאים איתי, אבל אני אסירת תודה על כך שנטליה, ביאנקה וקפרי כן נמצאות איתי", כתבה בראיינט.

ונסה אף הזכירה את המשפחות הנוספות שאיבדו את יקירהן בתאונת המסוק ב-26 בינואר: "אני רציתי לשתף את מה שעובר עליי למקרה שיש עוד מישהו שקורא את זה ועבר משהו דומה. אני ממשיכה להתפלל למען המשפחות שנפגעו מהטרגדיה, ואנא מכם, תמשיכו להתפלל עבור כולנו", היא סיכמה.

כאמור, ההכנות נמשכות לקראת קיום טקס האשכבה של כוכב ה-NBA. המועד שמתוכנן - ה-24 בפברואר - נבחר מכיוון שהוא מייצג את המספר שאותו לבש בראיינט (24) ואת המספר שלבשה ג'יאנה (2).

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE