הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: תלמידי תיכון הצטלמו עם צלב קרס
לפחות 8 תלמידים בריברסייד הצטלמו יחדיו, כאשר על חולצות של אחד מהם הופיע צלב קרס וכל השאר ביצעו תנועת ידיים המזוהה עם העליונות הלבנה. מנהל בית הספר: "פתחנו בחקירה מיידית ולא מצאנו ראיות שמישהו תכנן לעשות משהו לא חוקי בתחום ביה"ס"

אנשי משרד החינוך במחוז ריברסייד פתחו בחקירה לאחר שלפחות שמונה תלמידים הצטלמו עם צלב קרס תוך כדי שהם מבצעים "תנועת אוקיי" המזוהה עם העליונות הלבנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונה שעוררה סערה בדרום קליפורניה (צילום: טוויטר)

 

מאחורי התלמידים נתלו שני דגלים: אחד של קונפדרציית המדינות של אמריקה (דרום ארה"ב במהלך מלחמת האזרחים) ודגל שעליו נכתב "טראמפ 2020".

מדובר בתלמידים הלומדים בבית הספר הציבורי "תיכון מרטין לותר קינג" בעיר ריברסייד. מנהל המוסד הלימודי, מייקל ווסט, סיפר שתלמידים אחרים דיווחו על התמונה ואמרו שהיא גורמת להם להרגיש לא בטוחים. במייל ששלח המנהל להורים נכתב כי צוות בית הספר "פתח בחקירה מיידית עם קבלת הדיווחים, ואין ראיות שמצביעות על כך שמישהו תכנן לעשות משהו לא חוקי או לפגוע במי מהתלמידים".

 

מנהל בית הספר התיייחס לפרשה בסרטון שהעלה השבוע:

 

 

לא ברור אם התלמידים שהצטלמו ייענשו, שכן המנהל הסביר ש"חוקי הפרטיות מונעים ממני לחשוף פרטים רבים, אבל אני יכול לומר לכם שאנחנו עושים מאמצים גדולים למנוע מאירוע מסוג זה להתרחש בשנית".

 

הפרשה שהסעירה את דרום קליפורניה אשתקד: סטודנטים מצדיעים במועל יד ליד הכוסות שסודרו בצורה של צלב קרס (צילום: פייסבוק)

 

מוקדם יותר השבוע הודיע המנהל ווסט כי בית הספר החליט להקים ועדת שוויון שבה תלמידים ואנשי צוות "יקיימו אירועים שיעודדו כבוד הדדי. אנחנו נמצאים בתקופה שבה לכולם יש עמדות פוליטיות וחברתיות. הדבר הכי נכון לעשות זה להיפגש ולדבר על סובלנות, כבוד וכיצד להשתמש ברשתות החברתיות לעשייה חיובית".

כזכור, בשנה שעברה פורסמה פרשה דומה במחוז אורנג' הסמוך: תלמידי תיכון תועדו כשהם משחקים משחק שתייה שכלל הצדעות במועל יד וסידור כוסות השתייה בצורת צלב קרס. אירוע זה גרם להלם גדול בקרב ההורים, ובתוך ימים אחדים פורסמה התנצלות מטעם התלמידים שהיו מעורבים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE