הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חודשיים לאחר אירוע הירי במרכול כשר בניו ג'רזי: הקהילה היהודית התגייסה למען אלמנת השוטר
חברי "קרן חסד" ביקשו לגייס כ-25 אלף דולר, אך בפועל התקבלו תרומות בסכום כפול. בטקס מרגש הוענק צ'ק לאלמנתו של ג'וזף סילס, שלדברי רבים מנע אסון גדול עוד יותר. הכסף צפוי יסייע לאלמנה, שנותרה לבדה עם חמשת הילדים

הקהילה היהודית בצפון ניו ג'רזי ערכה בשבועות האחרונים התרמה המונית במטרה לגייס כסף לאלמנתו של השוטר ג'וזף סילס, שנרצח באכזריות ע"י מבצעי הטבח במרכול הכשר. השבוע, בטקס מרגש שנערך בנוכחות בכירים במשטרת ג'רזי סיטי, צ'ק בסכום של 48 אלף דולר הועבר למשפחתו של השוטר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצ'ק שהוגש למשפחה באמצעות נציגי המשטרה. בתמונה הקטנה: ג'וזף סילס, שנרצח לפני הטבח במרכול (צילום: מש' סילס / AP)

 

סילס נרצח ע"י פרנסין גרהאם ודיוויד אנדרסון, שכעבור שעות נכנסו לבית העסק הכשר ורצחו שלושה אנשים נוספים לפני שחוסלו בעצמם.

לבלש סילס היה ותק של 18 שנים במשטרה, והוא נרצח בהיותו רק בן 40. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, ולכן בקהילה היהודית ביקשו לסייע למי שככל הנראה מנע טבח גדול יותר.

"קרן חסד" עומדת מאחורי ההתרמה, והיא ביקשה לגייס סכום כולל של 25 אלף דולר. בפועל, הקהילה גייסה סכום כפול מיותר מ-1,400 תורמים שונים. "הקהילה החרדית מעריכה את ההקרבה של גיבורי המשטרה, והגיע הזמן שנהפוך את ההוקרה לפעולה", נכתב באתר של הקרן.

מרבית התרומות היו של אנשים פרטיים ונעו בסכומים של 10 עד 100 דולר, אך גם מספר חברות השתתפו. כך למשל, חברת נגרות מניוארק תרמה סכום של כ-500 דולרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE