הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמריקה עוקבת אחר הסיוט של כל אב ואם: פיי-מארי בת ה-6 נעלמה לאחר שירדה מתחנת האוטובוס הבית ספרי
פיי-מארי בת ה-6 הייתה ילדה נמרצת ומלאת חיים, מספר דקות לאחר שירדה מהאוטובוס הבית ספרי נעלמו עקבותיה בעיירה הקטנה בה היא גרה. "לא נשאיר אבן בלתי הפוכה עד שנשיב אותה לביתה", מסרו החוקרים הבוחנים צמד כלי רכב

לאחר שירדה ביום שני מהאוטבוס הבית ספרי נעלמו עקבותיה של פיי מארי בת ה-6 ממדינת דרום קרוליינה.

סיפור היעלמותה זוכה בימים אלה לתשומת לב רבה בכלי התקשורת האמריקנים, כשנכון לשלב זה, מדווח עיתון הניו-יורק פוסט כי "המשטרה אינה פוסלת שום אופציה".

במקביל מאות מתנדבים פועלים מסביב לשעון בניסיון למצוא קצה חוט ולהשיב את הילדה לבית הוריה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פיי-מארי (צילום: CNN)

פיי מארי סווטליק תועדה במצלמת האבטחה של האוטובוס יורדת בתחנה שליד ביתה בעיירה קייס בשעה 3:45 אחה"צ ביום שני. דקות לאחר מכן, ראתה משפחתה את פיי משחקת בחצר ביתה. אך מספר דקות לאחר מכן היא נעלמה.

בשעה 5:00 אחה"צ החליטה המשפחה לדווח על היעדרותה למשטרה .

חוקרי משטרת קייס הפועלים בשיתוף עם אנשי הבולשת הפדרלית, בוחנים כל אופציה אך מבקשים להבהיר כי כרגע אין אינדיקציה לכך שהילדה נחטפה.

נכון לעתה גררו רשויות אכיפת החוק צמד מכוניות מהשטח בו נראתה פיי לאחרונה כדי לסייע למהלך החקירה, ובמקביל התקבלו כ-80 שיחות טלפון ביחס לתיק.

חוקרים גם ביקשו משכנים להעניק להם גישה למצלמות האבטחה הביתיות שלהם בתקווה למצוא רמזים. 

 

מודעת הבולשת הפדרלית המסייעת בחיפוש אחר פיי-מארי (צילום: Fox News)

 

הוריה של פיי-מארי ובן זוגה הנוכחי של אימה משתפים פעולה עם המשטרה. בהצהרה לעיתונות קראו בני המשפחה "פיי היא ילדה שמחה נמרצת ומלאת חיים, היא תמיד רוצה לשחק ולהינות, היא לא מסוג הילדים שיקומו ויעזבו, אימה הייתה מאד קרובה לפיי, ופיי שמה לב לסביבתה, מאז שפיי נעלמה גם סבתה מאד מוטרדת ועצובה שכן השניים היו מאד קרובות". 

"אנו מקווים לטוב ביותר", אומר סמל אוון אנטלי ממשטרת קייס, "אנו רוצים למצוא ולהשיב את פיי לביתה, ולכן איננו משאירים אבן בלתי הפוכה, אנו שואלים את כולם שאלות, איננו מותירים אף אדם מחוץ לתמונה. אנו משתמשים בכל המשאבים שברשותנו. אנו עושים כל שביכולתנו כדי להשיב את הילדה הביתה". גורם משטרתי אחר אמר "ייתכן ופשוט נעלמה לתוך היער המצוי מעבר לבית השכנים והתעלפה". 

כל המחזיק במידע שעלול לעזור מוזמן ליצור קשר עם הקו החם שהוקם במדינת קרוליינה בטלפון - 803-205-4444

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE