הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'מבקשת מחילה': כריסי טיגן עושה בושות במסיבה של ביונסה וג'יי זי
הרבה מידי פרטים לא נחשפו אודות מסיבת האוסקר בניצוחם של הזוג המלכותי, אך כריסי טיגן שיתפה פיסת מידע קטנה לגבי הלך הרוח במסיבה וסיפרה שהפגישה עם ביונסה הייתה כל כך מביכה שהיא חייבת להתנצל בפרהסיה

הרבה מידי פרטים לא נחשפו אודות מסיבת האוסקר בניצוחה של ביונסה וג'יי זי. אך כריסי טיגן שיתפה פיסת מידע קטנה לגבי הלך הרוח במסיבה, וסיפרה שהפגישה עם ביונסה הייתה מביכה - כל כך מביכה שהיא חייבת להתנצל בפרהסיה בפני המארחת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אופס - כריסי טיגן, ג'ון לג'נד, ביונסה

טיגן ולג'נד התחילו את הערב במסיבה של המגזין 'וניטי פייר', לשם לבשה שמלה נהדרת עם שסע עמוק.

בפוסט ששיתפה הכוכבת בנוגע למסיבה של ביונסה, טיגן הציגה לראווה את ההופעה הטרייה.

"החלפתי בגדים ללילה!!", כתבה טיגן תחת הוידאו שהעלתה בו נראה לג'נד נושק ללחיה. "ביונסה, בבקשה, אם את קוראת שורות אלו - דעי לך שאני בוהה בך ולא מתקשרת משום שאני בכנות כל כך בלחץ לא לאמר משהו טיפשי, אבל אנחנו אוהבים אותך ומודים לך מאוד!!!".

בסיום הפוסט, כריסי מפרגנת לצוות היופי והסטייל שלה; לא לפני שהיא מאזכרת את ביונסה בראשו של פוסט ההתנצלות החמוד.

טיגן היא לא הסלב היחיד שהתקשה לתקשר עם ביונסה בחגיגת האוסקר משום שהיו מוכי הערצה. אמיליה קלארק דיברה, על פגישה מפוזרת עם ביונסה במהלך מסיבה משנת 2019.

 

מסיבת האוסקר של מגזין 'וניטי פייר'

"אז לא ציפיתי לראות אותם, אתה יודע, בשר ודם, לא ציפיתי לזה בכלל," היא אמרה בתוכניתו של גראהם נורטון באוקטובר. "אמרתי לעצמי, 'אני מוזמנת!', ואז היא ניגשה אליי ורצתה לדבר, אני בטוחה שהיא חשבה שהשיחה תהיה נחמדה וקולחת, אבל לא - הייתי בפאניקה, (שתיתי) יותר מידי כוסות משקה והתחלתי לבכות, זה לא הלך כשורה. תרתי משמע, עיניים שמתמלאות בדמעות, חשבתי 'אני לא יכולה להתמודד עם זה, זה יותר מידי'".

 

אמיליה קלארק

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE