הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: עשרות מסתננים אותרו במשאית בדרכם ממקסיקו
בדיקה שגרתית של רשות ההגירה הובילה לגילוי המדהים: 26 מסתננים, ביניהם ילדים, הצטופפו במשאית בתנאים קשים וניסו להיכנס לארה"ב. כולם נעצרו, לרבות הנהג שהציג רישיון נהיגה מזויף

אזרח מקסיקני שנהג במשאית המלאה בעשרות מסתננים נעצר מוקדם יותר השבוע בדרום קליפורניה, כך על פי רשויות ההגירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המסתננים שהתגלו במשאית בדרום קליפורניה (צילום: CBP)

 

לפי הודעת סוכנות המכס והגנת הגבולות (CBP), הנהג נעצר בערב יום רביעי האחרון באזור העיר סלטון סיטי, כ-80 מייל (כ-130 ק"מ) צפון-מזרחית לסן דייגו. אנשי ה-CBP הפעילו מחסום במקום, ובזמן שהם דרשו לראות תעודות מזהות מהנהג, כלב גישוש התריע על הימצאות של אנשים נוספים בחלק האחורי של המשאית.

כאשר סוכני ה-CBP פתחו את המכולה, הם גילו בפנים 26 בני אדם, לרבות 2 ילדים. בדיקה קצרה העלתה כי המסתננים ננעלו בפנים ללא חגורות בטיחות וללא דרך לצאת מהמקום. אחרי שהתברר כי כולם שוהים בלתי חוקיים, אנשי ה-CBP עצרו אותם.

 

 

עוד נמסר מה-CBP כי נהג המשאית בן ה-32 הציג בפני הסוכנים רישיון נהיגה של קליפורניה, אולם בדיקה יסודית יותר חשפה כי מדובר ברישיון מזויף. לאחר שהתגלה שגם הוא שוהה בארצות הברית באופן לא חוקי, הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין הן בגין כניסה לא חוקית למדינה והן בגין הניסיון להבריח אנשים ממקסיקו.

 

אילוסטרציה (צילום: אן. בי. סי. 7)

 

על אף שבחודשים האחרונים נרשמה ירידה בכמות המסתננים שחוצים את הגבול הדרומי של ארה"ב, נדמה שבשבועות האחרונים דווקא חלה עלייה. מוקדם יותר השבוע דיווחנו ששלוש נשים מתו כתוצאה מהיפורתמיה במהלך ניסיון לחצות את הגבול באזור סן דייגו. בתקרית זו נעצרה שני גברים שהיו עם הנשים.

ארון היטקה, בכיר במשרד ה-CBP בסן דייגו, התייחס למותן של שלוש הנשים: "ניתן היה למנוע את התקרית הטרגית שגבתה חיים, אמרנו את זה כבר פעמים רבות: אל תפקידו את חייכם ואת חיי קרובי המשפחה שלכם בידי מבריחים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE