הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את דוגמנית בגדי הים בבית הלבן: היועצת החדשה/ישנה של הנשיא טראמפ
בצמוד לקושנר, היא החלה כדוגמנית ויועצת מותג עבור איוונקה טראמפ אך עד מהרה הנשיא הבין שיש פה הרבה מעבר למראה חיצוני וכריזמה. הופ היקס דוגמנית בגדי הים לשעבר חוזרת לבית הלבן בתפקיד מפתח.

הבית הלבן לא זר להופ היקס.

בשנה הראשונה והסוערת של ממשל טראמפ היא שימשה כדירקטורית בתחום התקשורת בבית הלבן, כשעתה על פי דיווחים ברשתות החדשות האמריקנית, היא מאותתת כי ברצונה לעזוב את ערוץ פוקס ניוז אליו הצטרפה לפני שנתיים, ולשוב ולעבוד בצמוד לנשיא ארה"ב, ותחת ניהולו הישיר של חתנו היהודי ג'ארד קושנר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היקס אז והיום. (אילוסטרציה)

עתה הדוגמנית לשעבר בת ה-31 מקונטיקט שהחלה את הקריירה שלה כיועצת ודוגמנית עבור מותג האופנה של איוונקה טראמפ, עומדת לקבל תפקיד בכיר עוד יותר מדיירקטורית תקשורת, שכן היא אמורה להתמנות כ"יועצת לנשיא", כחלק ממהלך המצביע על תפקיד חשוב המיועד עבורה לקראת קמפיין 2020 של הנשיא.

ג'ארד קושנר בעצמו הגיב, "אין אדם יותר מחוייב ליישום האג'נדה של הנשיא טראמפ מהופ היקס, אנו מתרגשים שהיא חוזרת להיות חלק מהקבוצה".

היקס הידועה כמי שנרדפה על ידי חקירות מולר בשנתיים הקודמות, עבדה מאז מרץ 2018 עבור מנכ"ל פוקס לחלאן מורדוך בנו הבכור של איל התקשורת ובעלי חברת פוקס רופרט מרדוך.

בפוקס שימשה היקס כסמנכ"לית תקשורת האחראית על קיצוץ תקציבים ומשרות, לאחר המיזוג של חטיבת הסרטים של פוקס עם אולפני דיסני.

 

היקס עם עיתונאים (צילום: PBS)

הדוגמנית לשעבר פגשה בבני משפחת טראמפ לאחר שעבדה עבור חברת יחסי ציבור במנהטן בשנת 2014, אביה הינו פול ברטון היקס השלישי, מנכ"ל אזורי לשעבר של חברת היח"צ הענקית אוגליבי, היא גדלה בבית משפחה עשירה בגרינוויץ' קונטיקט, ושיחקה בקבוצת הלקרוס של התיכון המקומי.

את העבודה המשותפת עם בני משפחת טראמפ החלה כאמור כיועצת ודוגמנית עבור איוונקה בשנת 2014. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE