הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: הילארי קלינטון מועמדת להיות סגנית הנשיא של בלומברג
האם מייקל בלומברג מתכוון למנות את הילארי קלינטון לסגניתו? על פי דיווחים שהתפרסמו אמש בשעות הערב המאוחרות בלומברג יצר קשר עם קלינטון. בינתיים קלינטון מכחישה ודווקא בקמפיין בלומברג שומרים על עמימות בנושא

 המיליארדר מייקל בלומברג שוקל למנות את הילארי קלינטון כסגנית הנשיא אשר תרוץ עימו לבחירות הארציות לנשיאות ארצות הברית במידה ויזכה במועמדות הדמוקרטית לשנת 2020, כך לפי דיווח של אתר החדשות האמריקני Drudge Report.

מקורות המקורבים לקמפיין של בלומברג הודו כי לאחר שביצעו סקרים לגבי דעתם של נסקרים לגבי השילוב בלומברג-קלינטון, התברר כי מדובר לדבריהם ב"כוח משמעותי", כך לפי דיווחים שהתפרסמו אמש בשעות הערב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכירו בעבר מהעיר ניו יורק (צילום: Drudge Report)

בלומברג אף מוכן לשנות את כתובת מגוריו ממדינת ניו יורק בה מתגוררת קלינטון לפלורידה או לקולרדו , שכן סגן  ונשיא בדרך כלל אינם באים מאותה מדינה. 

 בינתיים קמפיין בלומברג המעיט בחשיבות הדיווחים אך לא דחה או הכחיש אותם.

"אנו מתמקדים בפריימריז ובדיבייט הצפוי במפלגה הדמוקרטית", מסר דוברו של בלומברג ג'ייסון שכטר.

בינתיים הילארי עצמה הכחישה את הדיווחים כי תבקש להתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית בשבועות שנותרו לפני Super Tuesday, וכי תסכים לקבל על עצמה את תפקיד הסגנות.

בתוך כך, בראיון שהעניקה השבוע בתכנית Allen, אמרה הילארי כי "אני נתונה תחת לחץ מרבים מאד הקוראים לי לרוץ, נכון לעתה איני מתכננת לעשות זאת".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE