הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חנק את הילדה למוות והשליך את גופתה": נחשפו פרטים חדשים על הרצח שזעזע את ארה"ב
במשטרה יודעים לומר שפיי סווטליק נרצחה במקום שונה מאיפה שגופתה אותרה. בסמוך אליה אותרה גם גופתו של שכן בן 30, שככל הנראה שם קץ לחייו לאחר שרצח את הילדה הקטנה

רשויות החוק בדרום קרוליינה מסרו מוקדם יותר היום (שלישי) פרטים נוספים על הטרגדיה שפקדה את המדינה: חטיפתה ורציחתה של פיי סווטליק, ילדה בת 6.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סווטליק על רקע החיפושים שנערכו בשכונה שבה גרה עם משפחתה (צילום: AP / מש' סווטליק)

 

כזכור, ביום שני האחרון ירדה פיי מהסעת התלמידים מבית הספר. מצלמת אבטחה שהוצבו בסמוך לתחנה תיעדה את הילדה יורדת מההסעה בשעה 3:45 אחה"צ. דקות ספורות לאחר מכן, קרובי משפחחתה של הילדה ראו אותה משחק בחצר הבית, אך כעבור כמה דקות היא נעלמה.

ביום חמישי האחרון המשטרה בישרה למשפחה את ההודעה הקשה: אותרה גופתה של פיי בסמוך. גופת גבר, שלימים זוהתה כשכן בן 30 בשם קוטי סקוט טיילור, נמצאה אף היא בקרבת מקום. "בלב כבד עלינו להודיע כי מצאנו גופת ילדה, והמשרד לחקירת מקרי מוות במחוז קבע שמדובר בסווטליק", אמר ביירון סנלגרוב, בכיר במשטרה בעיירה קייס שממנה נעלמה הילדה.

 

קוטי סקוט טיילור בן ה-30, שכן של מש' סווטליק שככל הנראה התאבד לאחר שרצח את הילדה (צילום: סי. בי. אס. 19)

 

מרגרט פישר, מנהלת המשרד לחקירת מקרי מוות במחוז, סיפרה הבוקר במסיבת עיתונאים שסווטליק מתה מחנק: "פיי לא נהרגה במקום שבו הגופה התגלתה, מסקנות החקירה שלנו הן שמותה התרחש זמן קצר לאחר חטיפתה", היא הסבירה.

לפי התקשורת המקומית, חוקרי המשטרה תשאלו את טיילור בנוגע להיעלמותה של סווטליק עוד בטרם אותרה גופתה, וזאת לאחר שתועד במצלמת אבטחה כשהוא "עושה משהו חשוד בסמוך לפחי האשפה של ביתו". בחיפוש שנערך בפחי האשפה אותר מגף של הילדה, דבר שהוביל למציאת הגופה. אלא שבין התשאול לבין גילוי הגופה, טיילור ככל הנראה שם קץ לחייו.

פרטים נוספים על קוטי סקוט טיילור לא נמסרו, אך במשטרה כבר ציינו כי הוא מעורב ברצח. הבוקר הוסבר כי המשטרה לא מחפשת אחר חשודים נוספים, ושאין סיכון כלשהו לציבור - כך שניתן להסיק כי רק טיילור עומד מאחורי הרצח והחטיפה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE