הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח הסטודנטית בניו יורק: חשוד שלישי הסגיר את עצמו למשטרה
לוצ'יאנו לואיס בן ה-14 הגיע בשעות הבוקר המוקדמות לתחנת המשטרה בניו יורק. בהמשך היום הוא יובא בפני שופט וייקבע אם הוא יעמוד לדין כקטין או כבגיר, בדומה לחשוד שנעצר במהלך סוף השבוע

ימים ספורים לאחר שהחשוד המרכזי ברציחתה של הסטודנטית טסה מייג'ורס נעצר, מוקדם יותר היום (רביעי) הסגיר את עצמו לידי המשטרה. כעת, לחוקרי משטרת ניו יורק ישנם שלושה חשודים שצפויים לעמוד לדין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לואיס מגיע לתחנת המשטרה, הבוקר בניו יורק. משמאל: טסה מייג'ורס שנרצחה באכזריות (צילום: פוקס 5 / מש' מייג'ורס)

 

כזכור, מייג'ורס, שעברה לניו יורק מווירג'יניה כדי ללמוד במכללת ברנרד (Barnard College), נרצחה באכזריות ב-11 בדצמבר בזמן שהלכה בפארק מורנינגסייד הסמוך. הרצח האקראי של מייג'ורס גרם לתחושת הלם בקרב התושבים, בייחוד בקרב הצעירים, שכן בשני העשורים האחרונים נרשמה בעיר ירידה משמעותית בפשיעה הקשה.

הנער שהסגיר את עצמו למשטרה הבוקר, לוצ'יאנו לואיס בן ה-14, מואשם ברצח ושוד מדרגה ראשונה ושנייה, והוא יובא בפני שופט בעיר בהמשך היום. על אף גילו הצעיר, ביהמ"ש יצטרך להכריע אם לואיס יועמד לדין כבגיר, בדומה לאופן שבו יועמד לדין החשוד שנעצר במהלך סוף השבוע, רשון וויבר בן ה-14.

שלושת הנערים היו מעורבים בניסיון לשדוד את מייג'ורס, אולם לפי חוקרי המשטרה מי שדקר אותה למוות הוא וויבר. דרמוט שיי, נציב משטרת ניו יורק, התייחס לתפנית בחקירה: "מברכים על המעצר, אבל לצערנו הרב זה לא יחזיר את האישה הצעירה הזו לחיים. זה משהו שאפילו החקירה הטובה ביותר לא יכולה לעשות. מה שאנחנו כן יכולים לעשות זה לומר בוודאות מלאה שעצרנו את הבן אדם שדקר אותה למוות", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE