הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד להצתה בקליפורניה: 2 כבאים נהרגו, בני 13 נעצרו בחשד למעורבות
במשטרה החליטו שלא לפרסם את שמותיהם של שני הנערים, שצפויים לעמוד לדין בגין הצתה והריגה. על אף שגג המבנה קרס לחלוטין, אמש הצליחו הכבאים לאתר את גופתו של הכבאי שנעדר מזה יממה

כוחות הכיבוי בעיר פורטרוויל הצליחו לאתר אמש את גופתו של פטריק ג'ונס בן ה-25, כבאי שנעדר מאז שפרצה שריפה בספרייה הציבורית בעיר שבמרכז קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריימונד פיגרואה ופטריק ג'ונס, שני הכבאים שנהרגו בקליפורניה (צילום: מכבי האש בעיר פורטרוויל)

 

כזכור, הספרייה החלה לבעור ביום שני האחרון, בסמוך לשעה 4:00 אחה"צ (שעון מקומי) בעיר פורטרוויל הממוקמת כ-50 מייל (כ-80 ק"מ) צפונית לבייקרספילד. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, השריפה פרצה באזור ספרי הילדים של הספרייה, ומי שהזעיקו את מכבי האש היו עובדי המקום.

כבר באותו ערב הודיע מכבי האש כי אחד הלוחמים נהרג, ובהמשך הוא זוהה כסרן ריימונד פיגרואה בן ה-35. ג'ונס הוגדר תחילה כנעדר, אך, כאמור, אמש אותרה גופתו. "הוא לא היה רק הגיבור שלי, אלא הגיבור של כולנו", אמר זק פיגרואה על אחיו ריימונד.

לפי החשד, שני נערים בני 13 הציתו את השריפה, שגרמה לגג המבנה לקרוס. היות שמדובר במבנה משנת 1953, החוק שמחייב להתקין מערכת לכיבוי אש לא חל עליו. שני הצעירים נעצרו וצפויים לעמוד לדין בגין הצתה, קשירת קשר לביצוע הצתה והריגה, כך על פי המשטרה המקומית בעיר.

 

פעולות הכיבוי נמשכו גם יממה לאחר שהשריפה פרצה (צילום: טוויטר)

 

בשל גילם הצעיר, במשטרה החליטו שלא לפרסם את שמותיהם של החשודים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE