הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שריפה פרצה בספרייה בקליפורניה: כבאי נהרג, חשש לחיי כבאי נוסף
רשויות החוק במרכז קליפורניה עצרו 2 נערים בני 13 בחשד שהציתו את שריפת הענק שאליה הוזעקו עשרות כבאים. ההרוג זוהה כקצין ותיק, הנעדר הינו צעיר בעל ותק של 3 שנים. מפקד מכבי האש: "התפללו למעננו"

שריפה פרצה בשעות הצהריים המאחרות של יום שלישי בספרייה ציבורית במרכז קליפורניה. לפחות כבאי אחד נהרג במהלך הניסיון לבלום את התקדמות האש, וקיים חשש כבד לחייו של כבאי נוסף שנעלמו עקבותיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש בפורטרוויל (צילום: איי. בי. סי. 30)

 

השריפה החלה בסמוך לשעה 4:00 אחה"צ (שעון מקומי) בעיר פורטרוויל, עיר שעוסקת בעיקר בחקלאות ושנמצאת כ-50 מייל (כ-80 ק"מ) צפונית לבייקרספילד. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, האש פרצה באזור ספרי הילדים של הספרייה, ומי שהזעיקו את מכבי האש היו עובדי המקום. עוד דווח כי המבנה של הספרייה נבנה בשנת 1953, ועל כן לא הותקנה מערכת כיבוי אש.

יותר מ-50 כבאים הוזעקו לטפל בשריפה במשך שעות ארוכות. בתמונות וסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות ניתן לראות להבות גדולות הממלאות את המבנה הקטן, ועשן סמיך שמיתמר מהמקום.

כאמור, כבאי אחד נהרג, והבוקר הוא זוהה כסרן ריימונד פיגרואה בן ה-35. בנוסף, החיפושים אחר כבאי נוסף - פטריק ג'ונס בן ה-25, בעל ותק של 3 שנים במכבי האש - נמשכים גם הבוקר. "תתפללו למען מכבי האש בפורטרוויל, שאיבד שני גברים אמיצים אתמול", אמר מפקד מכבי האש, מייק בורדו.

 

רק בשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי הסתיימו פעולות הכיבוי (צילום: טוויטר)

 

במקביל לעבודות הכיבוי והחיפושים אחר הכבאי הנעדר, רשויות החוק עצרו שני נערים בני 13 בחשד שהם עומדים מאחורי השריפה הקטלנית. בשל גילם הצעיר, שמותיהם של שני החשודים לא נמסרו, אולם במשטרה הסבירו שהם צפויים לעמוד לדין בגין הצתה והריגה.

נסיבות האירוע עדיין נחקרות, לרבות כיצד שני הנערים הצעירים הצליחו להצית את האש, ומה הוביל למותם של שני הכבאים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE