הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נבדק החשד: דיילת נגועה בקורונה נחתה בלוס אנג'לס
פרשת המטיילים הדרום קוריאנים שהכניסה את מדינת ישראל להיסטריה שלמה כאשר קרוב למאתיים תלמידים ומורים נכנסו לבידוד של שבועיים, מתבררת כבעלת הקשר אמריקאי בעקבות דיווחים בכלי תקשורת מקומיים כי דיילת נגועה בקורונה שעבדה בטיסה שהביאה את קבוצת הנשאים, הייתה גם על קו סיאול - לוס אנג'לס

דיילת דרום קוריאנית אשר אובחנה כנושאת את נגיף הקורונה עבדה ככל הנראה על קו סיאול - לוס אנג'לס במהלך השבוע שעבר, כך מדווחים כלי תקשורת מקומיים בבירת המדינה האסייתית.

המרכז לבקרת מחלות של דרום קוריאה מסר אמש כי הדיילת נכחה ב-15 בפברואר בטיסה מתל אביב לסיאול עם קבוצת המטיילים הדרום קוריאנית שביקרה בישראל, זוהתה כנושאת את הנגיף, וכידוע הכניסה להיסטריה מדינה שלמה כאשר לפחות 180 תלמידים ו-10 מורים ששהו בקרבתם, נמצאים כעת בבידוד בארץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עד כה 30 מטיילים דרום קוריאנים מאותה קבוצה אובחנו כנשאי הנגיף שכבר קטל מעל 2,765 קורבנות ברחבי העולם, רובם המוחלט בסין.

כעת נודע כי אותה דיילת הייתה בצוות טיסת KE017 ו-KE012 של קוריאן אייר אשר עשתה דרכה מסיאול לשדה התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס (LAX) ובחזרה, בין התאריכים 19 ל-20 בפברואר.

 

 

בשלב זה חברת קוריאן אייר לא הגיבה ואישרה את הדיווח. במקביל הודיעה חברת התעופה כי היא סוגרת את משרדיה בשדה התעופה בסיאול לטובת חיטוי המקום.

דרום קוריאה מהווה את מוקד התפרצות הקורונה הגדול ביותר אחרי סין, עם לפחות 1,100 מקרי הידבקות בנגיף שהתפשט עד כה ב-40 מדינות ברחבי העולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE