הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ונסה בראיינט מגיבה לדיווחים על הפצת תמונות מזירת תאונת המסוק
ונסה בראיינט, שאיבדה את בעלה ובתה בתאונת המסוק בקלבסס, מסרה התייחסות ראשונה מאז שנודע כי תמונות מזירת התאונה הופצו בקרב שוטרים וכבאים. עורך דינה: "אין שום תירוץ לכך שאנשי משרד השריף יתנהגו בצורה כזו"

אלמנתו של קובי בראיינט, ונסה, הגיבה לראשונה לדיווחים לפיהם תמונות קשות מזירת התרסקות המסוק הקטלנית שבה נהרגו בעלה ובתה, הופצו ע"י כבאים ושוטרי משרד השריף של מחוז לוס אנגל'ס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ונסה בראיינט בטקס האשכבה לבעלה ובתה, לצד זירת ההתרסקות הקשה (צילום: AP)

 

באמצעות עורך דינה נמסר כי בראיינט "הרוסה לחלוטין" בעקבות הדיווחים: "הגברת בראיינט פנתה למשרד השריף ביום התאונה, ה-26 בינואר, וביקשה שזירת התאונה תישאר סגורה בפני צלמים ובפני רחפנים", הסביר גארי רוב, עורך דינה של בראיינט. עוד אמר כי "בקשה זו הייתה חיונית עבורה, שכן היא רצתה לשמור על כבודם של כלל הקורבנות".

לדבריו של רוב, במשרד השריף הבטיחו לוונסה בראיינט כי לא יאפשרו לתיעוד מהזירה לדלוף. כזכור, רק ביום שישי האחרון דיווחנו על כך שתמונות קשות מזירת התאונה, שככל הנראה גם כללו תמונות של גופתו של קובי בראיינט, הופצו בקרב מחלצים ושוטרים בלוס אנג'לס.

על כך שהתמונות כנראה הודלפו כבר בשעות הראשונות לאחר האירוע אמר רוב כי "כוחות החירום צריכים להיות אמינים. אין שום תירוץ לכך שאנשי משרד השריף יתנהגו בצורה כזו".

אלמנתו של כוכב הלייקרס לשעבר קוראת להעניש במלוא את החומרה את מי שעומד מאחורי שיתוף התמונות: "הגברת בראיינט אסירת תודה שלפחות בן אדם אחד שקיבל את התמונות התלונן על כך בפני הממומנים", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE