הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא רק קורונה: יצרניות הסלולר מעדכנות את הוראות הניקיון על רקע האיום הנגיפי
מכשירכם הסלולרי הוא, פחות או יותר, צלחת פטרי. מחקרים שונים הראו מכבר כי המכשירים הסלולריים מכוסים בבקטריות וחיידקים – כך שניקיון מכשירכם, ללא ספק, שווה את זמנכם

כשאנשים רבים ברחבי הגלובוס נוקטים משניי זהירות למול וירוס הקורונה, לרבות שטיפות ידיים תכופות, חבישת מסכות (על אף שלא מומלץ לעשות זאת, אלא אם, חלילה, כבר חליתם) והימנעות מהתקהלויות גדולות, יש פריט אחד שכמעט כולנו עושים בו שימוש אך רבים שוכחים לנקותו – הטלפון הסלולרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

חשוב מאוד אפוא לנקות את המכשיר, שכן אנו אוחזים בו במהלך רוב היום וגם מצמידים אותו לפנינו.

ערב התפרצות הנגיף, יצרניות המכשירים הזהירו את הצרכנים מפני שימוש במגבונים או תרסיסים מחטאים, וכך בעצם להימנע מנזקים למסך המגע. חברת אפל המליצה באופן מפורש להשתמש אך במטלית לחה (מים) בכדי לנקות את מכשירי האייפון.

הדבר מעט שונה לגבי אייפונים 11, 11 פרו ו-11 פרו מקס – אותם ניתן, על פי החברה, לנקות באמצעות מטלית ומים חמימים עם סבון.

למרבה הצער, עם התפשטותו הגלובלית של הנגיף, באפל מעדכנים את הוראות ניקוי המכשירים ומתירים שימוש במגבון עם 70% אלכוהול (אצטון) או מגבון מחטא (כלורוקס). זכרו רק להיות עדינים, שמא תפעילו יתר לחץ. יתרה מכך, באפל מזכירים לא לטבול את המכשיר בחומר חיטוי, אם שקלתם לעשות זאת; אל תשתמשו במלבין/אקונומיקה.

מכשירכם הסלולרי הוא, פחות או יותר, צלחת פטרי. מחקרים שונים הראו מכבר כי המכשירים הסלולריים מכוסים בבקטריות וחיידקים – כך שניקיון מכשירכם, ללא ספק, שווה את זמנכם.

יודגש כי עדיין לא יודעה תוחלת החיים ועמידותו (מחוץ לגוף) של נגיף הקורונה. לפי ארגון הבריאות העולמי, הווירוס יכול לשרוד מספר שעות או אפילו ימים, על גבי משטחים שונים.

 

אילוסטרציה

אז, אם אינכם מנקים את מכשירכם הסלולרי באופן קבוע, כדאי (מאוד!) שתתחילו במלאכה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE