הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עקב חשיפה לנגיף: שני רופאי חדר מיון מאושפזים במצב אנוש
שני המקרים, אחד בצפון ניו ג'רזי והשני בוושינגטון, מדגישים את הסכנה הטמונה של אותם עובדים בבתי החולים והמרפאות. נשיא איגוד הרפואה הבהולה בארה"ב לרופאים: "מפציר בכם לפעול לפי כל ההנחיות הנדרשות על מנת להגן על עצמכם"

שני רופאים העובדים בשני חדרי מיון שונים אושפזו במצב אנוש בעקבות חשיפה לנגיף הקורונה, כך נמסר ע"י ארגון ACEP - איגוד מקצועי של העוסקים ברפואה דחופה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שתי אחיות בעמדת דרייב ת'רו לבדיקות קורונה (צילום: AP)

 

לפי הודעת ה-ACEP, שני המקרים בשני הצדדים השונים של ארה"ב מדגישים את הסכנה הטמונה שקיימת עבור רופאים, אחים ויתר עובדי בתי החולים הנאבקים בהתפשטות נגיף הקורונה ברחבי ארצות הברית.

עד כה, דווח על יותר מ-3,700 מקרים וודאים של הידבקות בנגיף, ולפחות 69 מקרי מוות בארצות הברית.

וויליאם ג'ק, נשיא ה-ACEP, התייחס לבשורה הקשה: "הנגיף הזה מסוכן, אין כל ספק, וההשפעה האמיתית והמלאה טרם התגלתה. כרופאים בחדרי מיון, אנחנו תמיד מנסים להעניק את הטיפול הטוב ביותר עבור האוכלוסייה הפגיעה ביותר, גם כאשר מדובר בסיכון אישי".

ג'ק אף פנה לרופאים ואמר: "אני מפציר בכם לפעול לפי כל ההנחיות הנדרשות על מנת להגן על עצמכם".

 

חדר המיון במרכז הרפואי Evergreen שבו עובד אחד משני הרופאים המאושפזים (צילום: AP)

 

אחד המאושפזים הוא רופא בן 70 מהעיר פטרסון (ניו ג'רזי) המכהן כראש היחידה לעתות חירום בבית החולים. הוא אושפז בשבוע שעבר עם בעיות נשימה, ונמצא כעת בבידוד ביחידה לטיפול נמרץ.

הרופא השני כבן 45 ונמצא במדינת וושינגטון, שם הוא מאושפז במצב אנוש אך יציב. לפי הדיווחים ב"ניו יורק טיימס", אותו רופא עבד בבית במרכז הרפואי EvergreenHealth בעיר קירקלנד שבו לפחות 15 בני אדם נהרגו כתוצאה מהווירוס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE