הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ביקוש חריג לתקופה זו": אמזון תגייס 100 אלף עובדים
בזמן שענפים שלמים קורסים בעקבות מגפת הקורונה, אמזון דווקא מחפשת לגייס עובדים למגוון משרות. בשל הביקוש הגבוה למשלוחים, החברה תציע שכר גבוה מהרגיל

מגפת הקורונה גרמה לכך שעשרות מיליוני אמריקאים נשארים בביתם, בין אם מדובר בעבודה מהבית, חופשה ללא תשלום או בידוד מאולץ. אחת ההשלכות של כך היא שיותר ויותר אנשים פונים לאמזון כדי לבצע קניות, בייחוד בזמן שישנם מחסורים עצומים בחנויות.

השבוע, אמזון הודיעה כי תגייס 100 אלף עובדים חדשים בארצות הברית כדי לעמוד בכמות האדירה של הזמנות שבוצעו בשבועות האחרונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עובדים במחסן של אמזון (צילום: Getty Images)

 

כדי למשוך כמה שיותר עובדים, ענקית הסחר המקוון הודיעה כי תעלה את השכר השעתי שאותו היא משלמת ב-2 דולרים (לפחות באופן זמני עד חודש אפריל, כולל). העלאת השכר רלוונטית עבור המשרות במחסני אמזון, מרכזי המשלוחים וסניפי הול פודס. אותם עובדים מרוויחים כיום 15 דולר לשעה, כך שבפועל אמזון תשלם לעובדים החדשים 17 דולר לשעה.

"ראינו עלייה משמעותית בביקוש לרמה חסרת תקדים לתקופה זו של השנה, ולכן עלינו לגייס כמה עובדים", הסביר דייב קלארק, האחראי על מערך המשלוחים והמחסנים של אמזון.

עד שעשרות אלפי העובדים החדשים יחלו לעבוד, באמזון הזהירו כי יתכנו שיבושים במערך המשלוחים. "אם עד כה הלקוחות התרגלו לקבל את החבילה בתוך כיומיים, הרי שעכשיו זה עלול לקחת שלושה או ארבעה ימים", הסביר קלארק.

בנוסף, אזלו המלאים של חלק מחומרי הניקוי, כמו גם נייר טואלט. אך באמזון קיימת אופטימיות כי בימים הקרובים המלא יחודש, ולכן החשש הגדול הוא שלא יהיו מספיק עובדים כדי לארוז את החבילה ולבצע את המשלוח.

לכן, כאמור, החברה תחפש תהעסיק 100 אלף איש בארה"ב. באמזון הוסיפו כי מדובר במשרות מלאות וחלקיות, לרבות נהגי משלוחים.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר אמזון כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE