הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משרד האוצר האמריקאי מתכנן: חלוקת צ'קים לתושבים בתוך חודש
לפי הדיווחים, כבר בשבוע הראשון של חודש אפריל יקבלו התושבים את כספי הסיוע הראשוניים, כאשר גם בחודש מאי תתקיים חלוקה. ככל הנראה, הצ'ק לא יהיה עבור אלף דולר, אלא ישתנה בהתאם לגודל המשפחה והכנסתה

בכוונת משרד האוצר האמריקאי לחלק כסף לכל תושב בוגר במדינה, וזאת כחלק מהרצון לייצב את הכלכלה בעקבות משבר הקורונה העולמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שר האוצר מנושין והנשיא טראמפ, אתמול בבית הלבן (צילום: Getty Images)

 

במכתב שנשלח לבית הלבן, לקונגרס ולגופים מרכזיים נוספים בממשלת ארה"ב, כתבו בכירי משרד האוצר כי הם מבקשים להעניק את הסיוע הכלכלי בסך 500 מיליארד דולר בשני מועדים: הצ'ק הראשון יישלח כבר ב-6 באפריל, והגל השני יחולק באמצע חודש מאי.

לפי ההערכות, כל משפחה תקבל סכום אחר בהתאם לכמות החברים בה והכנסתה. כזכור, ממוקדם יותר השבוע הציע מיט רומני, הסנאטור הרפובליקני מיוטה ומי שבעבר ייצג את המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, לשלם לכל אדם בוגר בארה"ב 1,000 דולר.

המהלך זקוק לאישור הקונגרס לפני שיוכל להתבצע, אך נראה שהמחוקקים יאשרו את חבילת הסיוע הזו (השלישית במספר מאז תחילת המשבר) כבר בתחילת שבוע הבא. לצורך ההמחשה, רק הבוקר אישר הסנאט את חבילת הסיוע השנייה.

מעבר לסיוע הכלכלי לתושבים, במשרד האוצר אף המליצו לחלק באופן מיידי 50 מיליארד דולר לחברות התעופה האמריקאיות, 300 מיליארד דולר לעסקים הקטנים ולהקצות 150 מיליארד דולר לטובת הלוואות בריבית נמוכה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE