הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זמן איכות" עם בית העסק
לצד הדאגה הבריאותית, השלכות משבר הקורונה פוגעות קשה בכלכלה, ובתוכה בבעלי העסקים. למרות זאת, חשוב לזכור כי לכל משבר יש גם הזדמנויות. זה הזמן לטפל ולקדם דברים ששמנו הרחק הרחק בשולחן העבודה ולנסות ולצאת מהמשבר הזה (כשיגמר) חזקים

כל בעל עסק בימים אלו מנסה לשרוד את המשבר שמחמיר מיום ליום, כאשר ההוצאות ממשיכות, בזמן שההכנסות פוחתות משמעותית. אולם לכל משבר יש גם הזדמנויות. מתי בפעם האחרונה עברתם על כל עמוד באתר האינטרנט שלכם? מתי חידשתם את כרטיסי הביקור ומודעות הפרסום? מתי ישבתם שעות להבין מחדש איך העסק שלכם מתפקד? האם בימים רגילים אתם דואגים לתחזק את הרשתות החברתיות שלכם?

המצרך היקר ביותר בעולם הוא הזמן, ולהרבה מאיתנו יש עכשיו זמן פנוי, זמן יקר בחינם שכדאי לנצלו לדברים שביום יום אין לנו זמן לעשות.  כדי להתייעל בעבודה, להצליח למרות הקשיים שעוברים עלינו, הכנו לכם רשימת רעיונות לחיזוק העסק.

כל אחד מאיתנו יודע מה חשוב לעסק שלו, מה לא נעשה ונשכח מאחור, ומה פשוט נמצא שם שנים בלי שחידשנו או בדקנו. להלן רעיונות לקידום ותחזוק העסק בימים הפנויים.

 

אתר האינטרנט

לרוב העסקים יש אתר באינטרנט. למי שאין, זה הזמן לארגן את החומר לאתר חדש. למי שכבר יש אתר, קחו את הזמן לעבור על דפי האתר, לקרוא, להסתכל על מתחרים וללמוד מה צריך לשפר. ערכו חישוב מחדש, מי קהל היעד? מהם המילים/נושאים החשובים ביותר שתרצו לקדם? מה מייחד את העסק שלכם? מהם הם השירותים הרווחיים ביותר של העסק? זה הזמן גם לאסוף תמונות עדכניות מהשנה האחרונה ולעדכן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השקיעו יותר זמן בשיווק ברשתות החברתיות

בתקופה בה הקהל שלכם נמנע מהתקהלות והעסק צולע, זה הזמן לחדש, לשפר ולהגביר את מאמצי השיווק ברשתות החברתיות. צרו פוסטים, עלו לשידורים חיים, הפיקו סרטונים וסטורי והיו כמה שיותר נוכחים ברשתות החברתיות. שפרו את עמודי העסק שלכם ברשתות החברתיות, צרו עמודים חדשים ברשתות החברתיות השונות.

 

השקיעו בבניית שיתופי פעולה

השקיעו את הזמן בבניית שיתופי פעולה חדשים ובכל הקשור לפיתוח העסקי שלכם, ניתן לערוך פגישות טלפוניות וגם פגישות במקומות עם רמת התקהלות נמוכה (תוך הקפדה על שמירה על כללי מרחק), ואין כל ספק שפגישות אלו ישתלמו לכם מיד לאחר שהמשבר יגיע לסיומו.

 

מפרסמים? זה הזמן לבדיקת מודעות, קהלי יעד ותוצאות

איך אתה מפרסם את העסק שלך בימים רגילים? אם דרך מודעות אונליין, ואם דרך מודעות מודפסות, זה הזמן לעבור שוב על תוכן המודעות, מילות מפתח, להסתכל על מתחרים בשוק ולרשום הערות להתייעלות. נסו להביט על הדברים מנקודת אפס, וחפשו היכן ניתן לשפר.

 

רשימת מטרות ותכנית לחודשים הקרובים

רשמו את כל המטרות, המשימות, האירועים, הפגישות, המשימות שדחיתם מחודש שעבר ודברים נוספים שתכננתם. פשוט העלו על הכתב את כל הנושאים שיש לטפל בהם לאחר המשבר. ערכו רשימת מטרות לפי נושאים, ומטרות כלליות לעסק. הכינו תכנית עבודה קצרה עם רעיונות איך תשיגו את רשימת המטרות. ציינו  לעצמכם "מטרת על" אחת שהייתם רוצים להשיג עד סוף השנה. צרו את הדרך שבה הייתם רוצה להשיג את אותה המטרה והקפידו שאותן המטרות יהיו חופפות לחזון העסקי שלכם.

 

 

ניתוח תוצאות המכירות

נסו להתמקד במוצרים/שירותים שיוצרים רווחים בעסק שלכם. ערכו 2 רשימות, אחת של המוצרים/שירותים שיוצרים רווחים, והשנייה של דברים שאינם יוצרים רווחים. נסו להבין איך לשנות ולהתייעל על מנת שתתמקדו לקדם את הרשימה של המוצרים/שירותים שיוצרים רווחים בעסק. עקבו אחר התוצאות של השנה האחרונה כדי לדעת אם השגתם את היעדים שהצבתם בשנה שעברה. אם לא השגתם את אותן המטרות, עצבו מחדש את כל אחד ממרכיבי התכנית והמטרות.

את זה לא תוכלו לעשות זאת, אם לא בניתם תכנית מההתחלה וקבעתם לעצמכם יעדים.

 

למדו את המתחרים

בענף שלכם יש הרבה מתחרים והתחרות קשה? ערכו בדיקה מקיפה על המתחרים. כנסו לאתרי האינטרנט שלהם, פרסומות ורשתות חברתיות, לימדו כיצד הם פועלים. נסו למצוא ולהבין היכן אתם יכולים להשתפר, איך אתם נראים לעומתם, ומה תכנית העבודה שלכם להשיג מטרות אלו.

 

מיסים

זהו גם הזמן להקדיש כמה ימים לסיים את דוחות המס ולהגישם (למרות שאושרה דחייה – אם אין בכך צורך, הגישו עכשיו). אספו דפי חשבון, עברו על הדוחות הפיננסים ועבדו מרחוק עם רואה החשבון להשלים את החסר. זכרו, מה שתסיימו עכשיו יקל עליכם ברגע שנחזור לשיגרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE