הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בכיר במחוז לוס אנג'לס מזהיר מפני הונאה: "אנשים מנצלים את המשבר כדי לדלות מידע אישי"
בשבועות האחרונים גברו הדיווחים על "הונאות קורונה" ברחבי המדינה, עד כדי כך שבלוס אנג'לס נאלצו לפרסם אזהרה חריגה. בחלק מהמקרים מדובר בניסיון לבצע "פישינג", לרבות שליחת הודעות טקסט שקריות

משבר הקורונה הוביל את הרשויות בקליפורניה להורות על מדיניות "הישארות בבית", אך מסתבר שישנם אנשים שמבקשים לנצל את המגפה העולמית למטרות אישיות. בעקבות כך, רשויות החוק במחוז לוס אנג'לס נאלצו לפרסם אזהרה מפני הונאות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת ההונאות שמופצות בימים אלה בלוס אנג'לס (צילום: AP /Getty Images)

 

"ישנם אנשים המחפשים לנצל את אלה שמרוכזים במגפה", הסביר אמש ויליאם קיהו, בכיר ברשות המקומית של מחוז לוס אנג'לס, "הציבור הרחב צריך לנהוג בזהירות ולהימנע מאתרים והודעות במייל שבאמצעותם אותם אנשים מנסים לדלות מידע אישי", הוא אמר.

עוד הזהיר קיהו כי התקבלו מאות דיווחים על אתרים כוזבים שעוצבו כמו האתר הרשמי של מחוז לוס אנג'לס: "אותם האקרים מנסים להשיג כל מידע אפשרי, החל מסיסמאות לאתרים וכלה במידע כגון מספרי כרטיסי האשראי", הוא הסביר.

 

 

אם לא די בהונאות המקוונות, מסתבר שישנם אנשים שעוברים מבית לבית: "הם מקווים שאנשים חשים במעין תחושת בהילות כוזבות בעקבות המשבר, דבר שמוביל לרבים לפתוח את הדלת בפני אותם אנשים", אמר קיהו.

מסיבות אלה, במחוז ביקשו מהציבור הרחב שלא לפתוח את הדלת בפני זרים ולא לענות למיילים מכתובות לא מוכרות: "אם אתם סבורים שנפלתם קורבן להונאה, תפנו לבנק שלכם ותדווחו על כך למשטרה המקומית", אמרו במחוז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE