הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עסקים כרגיל: נחתם חוזה הנדל״ן שיסלול את הדרך להקמת אולם חדש לקליפרס
כפי שדווח לפני מספר שבועות, בעלי הקליפרס הסכים לשלם 400 מיליון דולר עבור האולם המיושן, וזאת במטרה להסיר את כל המכשולים החוקיים שנוצרו בעקבות שלוש תביעות שהוגשו ע"י הבעלים הקודמים

בעלי קבוצת הכדורסל לוס אנג'לס קליפרס, סטיב באלמר, סיכם על רכישת אולם הפורום באינגלווד עבור 400 מיליון דולר - עסקה שתשים סוף לקרב המשפטי שמתנהל בין הבעלים הקודמים של האולם לבין המיליארדר שכיהן בעבר כמנכ"ל מיקרוסופט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטיב באלמר לצד אולם הפורום המיתולוגי (צילום: רויטרס / AP)

 

באלמר הודיע על הרכישה אתמול (שלישי) ואמר: "אנחנו נמצאים בתקופה חסרת תקדים, אבל אנחנו מאמינים בעתיד הקולקטיבי שלנו. אנחנו מתחייבים להשקיע באינגלווד, דבר שישרת את הקהילה המקומית ואת קהל האוהדים שלנו".

כזכור, הקליפרס ביקשו להשקיע יותר ממיליארד דולר בבניית אולם ביתי חדש בסמוך לפורום (ולאצטדיון הפוטבול ההולך ונבנה בעיר). חברת מדיסון סקוור גארדן (שמחזיקה גם באולם הביתי של הניקס שעל שמו היא נקראה) היא הבעלים הקודמים, אך החשש מפני תחרות עם האולם הביתי החדש הוביל להגשת שלוש עתירות כנגד הפרויקט.

בתחילת החודש דיווחנו על כוונתו של באלמר לבצע את עסקת הנדל"ן היקרה, שכאמור כעת מסירה לחלוטין את כל המכשולים בדרך להקמת האולם, שצפוי לפתוח את שעריו בשנת 2024.

 

מימין: הפורום. החץ האדום הוא המיקום העתידי של האולם החדש. באמצע אצטדיון סופיי (צילום: גוגל מפות)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE