הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך בעלי הקליפרס מתכנן לעקוף 3 תביעות נגד הקמת אולם חדש
הנהלת אולם הפורום הגישה את התביעות בטענה שהקמת האולם החדש תפר את החוזה שעליו העירייה חתמה. כדי לעקוף את ההליך המשפטי, בכוונת סטיב באלמר לרכוש את האולם המיתולוגי

מאז שאיש העסקים סטיב באלמר רכש את קבוצת הכדורסל לוס אנג'לס קליפורס עבור 2 מיליארד דולרים, מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר מחפש אחר בית חדש לקבוצה. בשנה האחרונה, הקבוצה הציגה תוכניות לבניית אולם חדש, ויתכן שהבעלים מצא את הדרך להסיר את המכשול האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטיב באלמר לצד אולם הפורום המיתולוגי (צילום: רויטרס / AP)

 

כזכור, הקליפרס קיבלו את כל האישורים הנדרשים על מנת להתחיל בעבודות הבנייה של אולם חדש באינגלווד, עיר הסמוכה לנמל התעופה LAX. אולם זה ייבנה לצד אצטדיון הפוטבול (שהולך ונבנה בעצמו בימים אלה, וצפוי להיפתח לקראת הקיץ הקרוב) ולצד אולמה הביתי הקודם, הפורום.

על אף שכל האישורים התקבלו, מכשול אחד התווסף להליך הבנייה: בעלי אולם הפורום הגישו שלוש תביעות נגד המהלך. בין היתר, טוענת חברת MSG כי בניית אולם נוסף מפרה את החוזה שעליו חתמו הצדדים כאשר הפורום נבנה באמצע שנות ה-60.

השבוע דווח כי באלמר מצא פתרון יצירתי לשלוש התביעות: הוא מנהל משא ומתן עם עיריית אינגלווד על רכישת הפורום.

בהנהלת הקבוצה סירבו להגיב לידיעה ואמרו שהם מרוכזים בבניית האולם המודרני, שיכיל 18 אלף מושבים ועלותו מוערכת במיליארד דולרים. לא ידועים הסכומים שעליהם ראשי אינגלווד ובאלמר דנים, אך בכל מקרה הפורום צפוי להמשיך לשמש כאולם אירועים גם לאחר שיושלמו עבודות הבנייה של אולמה החדש של הקליפרס.

 

מימין: הפורום. החץ האדום הוא המיקום העתידי של האולם החדש. באמצע אצטדיון סופיי (צילום: גוגל מפות)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE