הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישה השתעלה במכוון בסופרמרקט, מזון בשווי 35 אלף דולר נזרק לפח
בשלב זה לא ידוע מה הניע את האישה להשתעל על ירקות, בשרים ולחם. בעלי הרשת: "עושים כל מאמץ אפשרי כדי לוודא שהיא תעבור בדיקה. אומנם תמיד חבל כאשר אוכל מתבזבז, אך זה עוד יותר משמעותי בתקופה כמו זו"

אישה תושבת פנסילבניה נעצרה אתמול (רביעי) לאחר שהשתעלה במכוון על מאות מוצרי מזון ברחבי סופרמרקט מקומי. בעקבות המעשה ועל רקע מגפת הקורונה, לבעלי הרשת לא נותרה ברירה מלבד לזרוק לפח מוצרים בשווי 35 אלף דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האוכל נזרק לפח, המדפים נותרו ריקים. הסופר המדובר בפנסילבניה (צילום: פייסבוק)

 

האירוע המשונה התרחש בשעות הצהריים המוקדמות בסניף של רשת Gerrity's בעיירה הנובר, הממוקמת כ-90 מייל (כ-150 ק"מ) צפון-מערבית לעיר ניו יורק.

 

 

האישה, ששמה לא פורסם, נכנסה לסופרמרקט והחלה להשתעל על מוצרים כגון ירקות, לחם, בשר ועוד, כך על פי בעלי הרשת, ג'ו פזולה. עובדי החנות גירשו את האישה מהמקום והזעיקו את המשטרה המקומית, שאיתרה את האישה כעבור מספר שעות ועצרה אותה, כך על פי מפקד משטרת הנובר, אלברט וולקר.

חוקרי המשטרה החליטו כי יש לשלוח את האישה להסתכלות פסיכיאטרית, אל היות שככל הנראה מדובר בפעולה מכוונת, במשטרה סבורים כי היא תועמד לדין, בייחוד לאור ההנחיות שניתנו אתמול ממשרד המשפטים בוושינגטון לפיהן "פשעי קורונה" ייחקרו כטרור.

 

 

"אנחנו לא חושבים שהיא נשאית של נגיף הקורונה", כתב פזולה בפוסט שהעלה לפייסבוק, "אך אנחנו עושים כל מאמץ אפשרי כדי לוודא שהיא תעבור בדיקה". עוד הסביר פזולה כי זרק לפח כל מוצר שהאישה התקרבה אליו, ובעזרת פקח של רשות הבריאות המקומית הוא אף חיטא את החנות.

"בסופו של דבר, זרקנו אוכל בשווי של לפחות 35 אלף דולר. אומנם תמיד חבל כאשר אוכל מתבזבז, אך זה עוד יותר משמעותי בתקופה כמו זו", סיכם פזולה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE