הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעבדות, חדרי ניתוח ואלף מיטות אשפוז: אוניית בית חולים עגנה בלוס אנג'לס
ראש העיר גרסטי בירך על הגעתה של ה-USNS Mercy ואמר שהיא "תסייע להפחית בעומס על בתי החולים בעיר". היות שלא ניתן לבצע בידוד בצורה הולמת, רק חולי במחלות שאינן קשורות לקורונה צפויים להתאשפז באונייה

אוניית בית חולים של חיל הים האמריקאי עגנה הבוקר (שישי) בנמל לוס אנג'לס, ובזכותה התווספו אלף מיטות אשפוז נוספות למערכות הבריאות בדרום קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האונייה בעת כניסתה לנמל לוס אנג'לס, הבוקר (צילום: סי. בי. אס. 2)

 

כזכור, אתמול דיווחנו אודות תחושת האופטימיות שקיימת במחוז, וזאת בזכות העובדה שכבר מחר צפויים המטופלים הראשונים להיות מועברים לבית החולים החדש.

עם זאת, רשויות הבריאות בעיר מתכוונות לשלוח לאונייה רק חולים שאינם קשורים למגפת הקורונה. הסיבה לכך היא העובדה שלא ניתן לבצע בידוד על גבי האונייה, אך העברת מטופלים מבתי החולים בעיר תאפשר להם להתרכז בנפגעי הקורונה.

בפועל, כבר ביום שבת צפויים המטופלים הראשונים להיות מועברים לאונייה ממספר בתי חולים בעיר, כאשר המטרה תהיה למלא את האונייה בתוך ימים ספורים. מעבר לאלף מיטות האשפוז, ב-USNS Mercy ישנם חדרי ניתוח, מעבדות וציוד מתקדם כגון רנטגן ועוד - כך שבפועל האונייה תהפוך לבית החולים הגדול במחוז לוס אנג'לס.

ראש העיר, אריק גרסטי, בירך על הגעת האונייה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שמח לקבל את פניהם של אנשי המרסי לנמל לוס אנג'לס. האונייה תעזור להפחית בעומס על היחידות לטיפול נמרץ וחדרי המיון, ותסייע בהמשך המאבק בקורונה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE