הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אלוהים מפיץ את הקורונה בבתי הכנסת כי היהודים מתנגדים לישו"
ריק ווילס, הכומר האמריקאי שהואשם באנטישמיות, סיפק התבטאות מעוררת מחלוקת נוספת, חודשים ספורים לאחר שטען כי שהליך ההדחה נגד הנשיא טראמפ הינו "הפיכה יהודית"

"נגיף הקורונה מתפשט ברחבי בתי הכנסת בעולם כעונש של אלוהים על כך שיהודים מסרבים ללכת בדרכו של ישו", כך על פי הכומר ריק ווילס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכומר וויילס במהלך שידורי רשת TruNews (צילום מסך מתוך אתר הרשת)

 

האמירה המקוממת של ווילס נאמרה במהלך תוכניתו ביום רביעי באתר הנמצא בבעלותו, TruNews, בעקבות הדיווחים מישראל לפיהם ראש הממשלה נתניהו שוקל להחמיר את ההנחיה שניתנה לתושבים להישאר בבתים.

"תימנעו [מבתי הכנסת], יש בהם דֶבֶר. אלוהים מתעסק עם כל הדתות המזויפות ועם כל מי שמתנגד לבנו, ישו. הוא מתמודד מול כוחות אנטיכריסטיות. יש בעולם דֶבֶר, ואלו שנכנסים לבתי הכנסת יוצאים מהם עם הווירוס", הוא אמר.

על ישראל אמר ווילס כי "הנגיף עושה את דרכו בכל בתי הכנסת בישראל. אומר לך משהו, מר נתניהו, ואומר לכם משהו, אנשי ה-ADL: אלוהים. אלוהים הוא זה שמפיץ את זה בבתי הכנסת שלכם. אתם נמצאים תחת משפט של אלוהים כי התנגדתם לבנו, ישו אדוננו".

 

 

הכומר השערורייתי אף טען כי המגפה העולמית התחילה בוועידת איפא"ק - כנס של השדולה היהודית בוושינגטון - ב-2 במרץ. חשוב לזכור כי זמן ששישה נוכחים בכנס זה אובחנו כנשאי הנגיף, המקרים הראשונים היו בכלל בצד השני של ארה"ב, במדינת וושינגטון, ומקור הנגיף באזור ווהאן שבסין.

אין זו הפעם הראשונה ששמו של ווילס עולה לכותרות בהקשר אנטישמי. בתחילת השנה דווחנו על הזעם שנוצר בעקבות העובדה שהנשיא טראמפ העניק לווילס אקרדיטציה מלאה לשדר במהלך כנס הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס.

בנוסף, בשלהי 2019 ווילס טען כי הליך ההדחה שנפתח באותם ימים כנגד הנשיא טראמפ הוא "הפיכה יהודית" - אמירה שכמובן עוררה גל של ביקורת משתי המפלגות הגדולות.

ניתן לצפות בראיון המלא כאן.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE