הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הזינוק בחולי קורונה בדרום פלורידה: המושל הנחה את התושבים להישאר בבית
לתושבי ארבעת המחוזים בדרום-מזרח המדינה - מיאמי-דייד, בראוורד, פאלם ביץ' ומונרו - ניתנה הנחייה מחייבת לפיה יש להישאר בבתים פרט למקרי חירום וסידורים חיוניים. לפי המושל, הנחיה זו צפויה להישאר בתוקף עד אמצע חודש מאי

רשויות הבריאות בפלורידה אישרו כי יותר מ-500 חולי קורונה נוספים אובחנו במהלך הלילה, וכיום מניין הנדבקים במדינה מתקרב ל-5,500 - כמעט כפול מהמצב רק לפני כשלושה ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלט שהוצב בשבוע שעבר במיאמי כדי להזכיר לתושבים בנוגע לעוצר הלילי (צילום: EPA)

 

מתוך 5,473 מקרים וודאים ברחבי המדינה, 5,276 הם תושבי פלורידה ואילו 197 הם אמריקאים שחלו במהלך ביקור במדינה.

זינוק חד נרשם בכמות נשאי הקורונה בשני המחוזות הגדולים במדינה - מיאמי-דייד ובראוורד - שהפכו את דרום פלורידה לאחד המוקדים הגדולים של הנגיף. במיאמי דייד דווח על 1,608 נדבקים, בבראוורד על 1,129 ובמחוז פאלם ביץ' דווח על 407 נדבקי קורונה.

עוד דיווחו רשויות הבריאות על 3 מקרי מוות נוספים, כך שסך קורבנות הקורונה בפלורידה עומד על 63, ביניהם 11 בבראוורד ו-3 במיאמי-דייד.

 

המושל דה-סנטיס (איי. בי. סי. 12)

 

בעקבות המצב בדרום פלורידה, המושל דה-סנטיס הודיע הבוקר (שני) על הנחיית "הישארו בבית" לארבעת המחוזות הגדולים באזור זה: מיאמי-דייד, בראוורד, פאלם ביץ' ומונרו.

המושל הסביר כי הנחיה זו צפויה להיות בתוקף עד אמצע חודש מאי, לכל הפחות: "מדיניות זו היא הנכונה ביותר עבור דרום-מזרח פלורידה, וזהו הזמן להקשיב לרשויות המקומיות ולציית להנחיות. נפעל כך עד אמצע מאי, ואז נערך בהתאם למצב", הסביר דה-סנטיס. ההנחיה החדשה של דה-סנטיס מצטרפת להוראה דומה שניתנה ע"י ראש עיריית מיאמי, שהכריז על עוצר לילי בשבוע שעבר (ההוראה נכנסה לתוקף באופן רשמי במהלך יום שישי האחרון).

עוד הסביר המושל כי אין בכוונתו לאפשר לאוניית התענוגות MS Zaandam (שבה לפחות 4 בני אדם מתו כתוצאה מקורונה) לעגון בפלורידה, וזאת בטענה שמערכת הבריאות לא עומדת בעומס: "זו תהיה טעות גדולה לאפשר לה להגיע לנמל בדרום פלורידה, שם גם ככה ישנם הרבה נשאי קורונה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE