הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגבירים את המאבק בקורונה: מרכז הכנסים בלוס אנג'לס הוסב לבית חולים
ביחד עם אוניית בית החולים שעגנה בעיר במהלך סוף השבוע, תוספת של מאות מיטות אשפוז התקבלה גם בזכות עבודתם המהירה של חיילי המשמר הלאומי, שהפכו את מרכז הכנסים הפופולארי לבית חולים שדה

חיילי המשמר הלאומי של קליפורניה עמלו במהלך סוף השבוע והפכו את מרכז הכנסים של לוס אנג'לס לבית חולים שדה, וזאת כחלק מההכנות לאלפי נשאי קורונה נוספים ברחבי העיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיטות החולים שהוצבו במרכז הכנסים של לוס אנג'לס (צילום: עיריית לוס אנג'לס / Shutterstock)

 

מרכז הכנסים העצום נמצא במרכז העיר לוס אנג'לס, בסמוך לאולם הסטייפלס סנטר, ומדי שנה הוא נערכים בו עשרות פגישות וכנסים, לרבות ועדת העסקים והמדיה E3 ועוד. מרכז הכנסים כולל שטח של 720 אלף רגל רבוע (כ-67 אלף מ"ר). אנשי המשמר הלאומי מילאו את אולמות מרכז הכנסים במיטות אשפוז, ציוד רפואי ועוד.

בשלב זה, לא ידוע מתי בית החולים יפתח וכמה חולים יוכלו להתאשפז בו, אך ראש העיר גרסטי בירך על המהלך והסביר כי ההסבה תסייע להפחית בעומס העצום שקיים על מערכת הבריאות כולה. "ככל שנפעל יותר, ככה תקופת המשבר תיגמר מהר יותר", אמר גרסטי.

 

 

כזכור, במהלך סוף השבוע עגנה בלוס אנג'לס אוניית בית חולים של חיל הים האמריקאי, וכבר ביום שבת נשלחו אליה החולים הראשונים. עם זאת, הוחלט כי אל האונייה יישלחו חולים שאינם קשורים לקורונה, וזאת בשל הקושי לבצע בידוד באונייה. ולמרות זאת, העברת המטופלים מבתי החולים תפנה בהם מקום לאותם תושבים שיידבקו בקורונה.

במרכז הכנסים הוחלט תחילה לפעול באופן דומה, אך ראש העיר גרסטי הסביר כי נשקלת האפשרות לאשפז חולי קורונה בעלי "תסימינים קלים" במקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE