הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: כמות נשאי הקורונה מזנקת, בתי הספר יישארו סגורים במהלך אפריל
מניין חולי הקורונה ברחבי פלורידה חצה את רף ה-6,000 כאשר כמחצית מהמקרים במיאמי-דייד ובראוורד; המושל חידד את ההנחיה לתושבי דרום המדינה להישאר בבתים ואמר כי "התכוונתי לומר שזה יימשך עד אמצע אפריל, לא עד אמצע מאי"

רשויות הבריאות בפלורידה חוששות ששיא משבר הקורונה טרם הגיע, וזאת בעקבות העובדה שמדי יום מאובחנים יותר ויותר תושבים כנשאי הנגיף. הבוקר (שלישי) עדכנו הרשויות במדינה כי מספר הנדבקים עומד כעת על 6,338, וזאת לאחר שיותר מ-600 איש אובחנו במהלך היממה האחרונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית ספר שנותר סגור בעקבות משבר הקורונה (צילום: רויטרס)

 

כמחצית מהנדבקים נמצאים בשני המחוזות הגדולים של המדינה - מיאמי-דייד (1,926) ובראוורד (1,209) - כך על פי נתונים רשמיים שפורסמו ע"י מחלקת הבריאות של פלורידה. 18 מתוך 77 מקרי המוות בפלורידה אירעו אף הם בשני המחוזות הללו.

במחוז פאלם ביץ' הסמוך אף נרשמה עלייה מדאיגה, וכמות חולי הקורונה במחוז עומד על 514, לרבות 11 בני אדם שמתו בעקבות הידבקות. כמו כן, ישנם קרוב ל-800 בני אדם המאושפזים בבתי החולים השונים בעקבות הידבקות בנגיף.

בעקבות העלייה המשמעותית בחולי הקורונה ברחבי פלורידה, המושל דה-סנטיס הנחה את התושבים בארבעת המחוזות בדרום-מזרח המדינה (מיאמי-דייד, בראוורד, פאלם ביץ' ומונרו) להישאר בבתים פרט למקרי חירום וסידורים חיוניים. עם זאת, הוא ביקש להבהיר כי שגה כאשר אמר כי מדיניות זו תישאר בתוקף עד אמצע חודש מאי: "התכוונתי לומר עד אמצע חודש אפריל", הוא הסביר מוקדם יותר היום.

 

המושל דה-סנטיס, השבוע (צילום: Getty Images)

 

בתוך כך, משרד החינוך בפלורידה הודיע באופן רשמי כי בתי הספר ברחבי המדינה יישארו סגורים במשך כל חודש אפריל, וזאת לאחר שהוחלט לאמץ את הנחיית המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) לפיה יש לשמור על נהלי הריחוק החברתי במשך 30 ימים נוספים.

 

 

ההחלטה רלוונטית לכלל מוסדות הלימוד, פרטיים וציבוריים, מגני הילדים ועד ללימודים גבוהים: "בזמן שאנחנו עובדים יחדיו כדי לבלום את התפשטות הקורונה, דבר אחד נותר קבוע: תלמידים יכולים לקבל חינוך מצוין בפלורידה", כתב מפקח החינוך של פלורידה, ריצ'רד קורקורן, "זה הכרחי שכל התלמידים ימשיכו ללמוד גם מחוץ לכיתות כדי שלא יצטרכו להשלים פערים לקראת השנה הבאה", הוא הוסיף.

 

אחות נכנסת למשמרת בבית חולים בפלורידה (צילום: AP)

 

במקביל, עיריית מיאמי ממשיכה לפתוח אתרים לבדיקת וזיהוי נגיף הקורונה. עד כה, רק בני 65 ומעלה המרגישים בתסמיני הנגיף יוכלו להידבק, אך החל ממחר (רביעי) גם בני 45 ומעלה יוכלו לעשות זאת.

בעירייה ביקשו להבהיר כי ניתן לעבור בדיקה רק באמצעות קביעת תור בטלפון 305.960.5050

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE