הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפקח החינוך הראשי: "לא צופה שתלמידי קליפורניה יחזרו לשנת הלימודים״‎
במכתב שנשלח לכלל בתי הספר הציבוריים במדינה הסביר המפקח ת'רמונד כי "הצורך בריחוק חברתי" יביא לכך ששערי בתי הספר יישארו סגורים עד לשנת הלימודים הבאה. "לינו להתרכז בפיתוח של מערכת החינוך באמצעות למידה מרחוק", הוא הוסיף

בתי הספר הציבוריים לא צפויים להיפתח מחדש במהלך שנת הלימודים הנוכחית, כך עולה ממכתב שנשלח לבתי הספר ברחבי המדינה מטעם מפקח החינוך הראשי במדינה, טוני ת'רמונד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוטובוסים של משרד החינוך בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

"בשל המגפה העולמית ועל רקע הצורך בריחוק חברתי, מסתמן כי התלמידים שלנו לא יוכלו לשוב לקמפוסים לפני ששנת הלימודים הנוכחית תסתיים", כתב ת'רמונד והבהיר כי "אין בכך רמז ששנת הלימודים הנוכחית הסתיימה. במקום, עלינו להתרכז בפיתוח של מערכת החינוך באמצעות למידה מרחוק".

ת'רמונד נחשב לקול שקול ומתון, ובתחילת המשבר הוא טען כי "אין כל ספק" ששנת הלימודים תחודש. אלא שהמציאות ככל הנראה לא הותירה לו ברירה מלבד לשנות כיוון.

דבריו של ת'רמונד קיבלו תוקף נוסף כאשר המושל גאווין ניוסאם אמר כי "לדעתי לא נוכל לחדש את שנת הלימודים, אך הודעה סופית תימסר לאחר שאתייעץ עם גורמי החינוך והבריאות הרלוונטים".

כזכור, מערכות החינוך בלוס אנג'לס וסן דייגו הודיעו על סגירת בתי הספר בתחומן כבר ב-13 במרץ. הבוקר דיווחנו על הקשיים שעוברים על מערכת החינוך בלוס אנג'לס, בייחוד לאור העובדה שרק כשני שליש מהתלמידים משתתפים בשיעורים המקוונים.

 

המכתב ששלח מפקח החינוך לבתי הספר (צילום: משרד החינוך בקליפורניה / Shutterstock)

 

למעשה, כבר באמצע החודש רמז המושל ניוסאם כי שערי מוסדות החינוך יישארו סגורים עד לתום חופשת הקיץ. "לא ארצה להוליך אתכם שולל. על ששת מיליון הילדים שלומדים במערכת החינוך שלנו, ועל משפחותיהם לתכנן את התקופה הקרובה, בזמן בו גם ככה רוב התכנונים כבר שובשו. אני יודע שתכנון תוכניות לטווח הארוך עם ילדים הוא דבר מאתגר ביותר", הוסיף ניוסאם, בעצמו אב לארבעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE