הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'לימון מסיר המון': במיוחד עכשיו, 5 שימושים מפתיעים של פרי ההדר הרבגוני
רבות דובר על יתרונותיו הבריאותיים של הלימון, אבל יש לו גם כמה יתרונות שיסייעו לכם בכל הקשור לתחזוק ולניקיון הבית - מהסרת לכלוך עד להפגת ריחות רעים - הוא עושה הכל!

כשהחיים נותנים לכם לימונים... השתמשו בהם לצרכי ניקיון! אתם אולי לא מודעים לכך, אך בצדו של פרי הדר זה שימושים רבים ומגוונים להפליא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

  1. השתמשו בחצי לימון או מיץ לימון כדי להפיג ריחות רעים מן המקרר, קרש החיתוך, מיקרוגל או כל משטח אחר למעשה. מרחו את הלימון על גבי המשטח או, באם מדובר במקרר, השאירו בו קערה עם מיץ לימון. אם אתם מעוניינים להפיג ריחות רעים מן המיקרוגל, הכניסו קערה עם מים ופלחי לימון והפעילו (עוצמה גבוהה) עד לרתיחה, לאחר מכן, חממו בעוצמה בינונית למשך עשר דקות, זאת בשביל שהאדים יעברו דרך פתחי האוורור.

 

  1. מיץ לימון יכול לסייע בהסרת כתמי מים עקשניים וסימנים אחרים על זכוכית. השתמשו במיץ לימון (לא מדולל) ובספוג עבור כתמים קשים. ניתן גם לדלל עם טיפה מים (כפיות ספורות) ולרסס ישירות על הזכוכית.

 

  1. הסירו כתמי זיעה, טחב וחלודה מבדים. שפשפו את הכתם בעזרת משחה המורכבת ממיץ לימון ומלח, הניחו לו למשך חצי שעה ושטפו כרגיל.

 

 

  1. פוליש טבעי למשטחי מתכת – חצו לימון, טבלו אותו במלח ושפשפו על גבי משטחי פלדה בלתי מחלידה ונחושת – סירים, סכו"ם וכיוצ"ב – בכדי להסיר לכלוך קשה במיוחד ולהחזיר להם את הניצוץ. ניתן לפלש בעזרת משחת הלימון משטחי פליז (למשל כלי נשיפה), נחושת, אלומיניום, ברונזה, פיוטר. זכרו להימנע מהשימוש על ציפויי כסף וזהב.

 

  1. השתמשו במיץ לימון כאלטרנטיבה למלבין – הלבינו ורעננו את הלבנים. מלאו כלי במים ובלימון (ערבבו 5 ליטר מים ומיץ מלימון 1) והשרו בו את הלבנים שכיבסתם למשך שעה.

 

נסו והיווכחו!

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE