הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: עסקים שאינם חיוניים נותרו פתוחים, הבעלים יועמדו לדין
רשויות החוק איתרו 8 עסקים שהמשיכו לפעול במתכונת רגילה על אף ההנחיה לסגור עסקים שלא הוגדרו כחיוניים. ראש העיר הסביר כי אחד המקרים המדוברים הוא 'סמוק שופ', שבעליו סירבו לסגור את המקום גם כאשר המשטרה הגיעה לשם. כעת, העסק צפוי להיות מנותק מזרם החשמל

שמונה בעלי עסקים ברחבי לוס אנג'לס צפויים לעמוד לדין, וזאת לאחר שהם בחרו להתעלם מהנחיות רשויות הבריאות ובכל זאת לפתוח את בית העסק על אף שלא הוגדר כחיוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאבטח שומר על חנות שנסגרה במרכז העיר לוס אנג'לס, אתמול (צילום: Getty Images)

 

ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גרסטי, סירב לספק רשימה מפורטת של אותם עסקים, אך הסכים לומר כי באחד המקרים העסק המדובר היה חנות למכירת מוצרי טבק: "היה לנו 'סמוק שופ' שפשוט סירב לסגור את שעריו. גם כאשר המשטרה הגיעה לשם, העובדים קיללו אותם ואמרו שהם לא מוכנים לסגור את המקום".

עוד הסביר גרסטי כי הוחלט לנתק את הסמוק שופ מזרם החשמל: "אנחנו רוצים שאנשים ידעו שאנחנו רציניים, ועסקים שיפעלו בניגוד להנחיות שפרסמתי ייסגרו כפתרון לטווח הקצר, ויועמדו לדין כפתרון לטווח הארוך". עם זאת, גרסטי הסתייג במעט והסביר כי העמדתם לדין של בעלי העסקים תתרחש רק בהמשך השנה, שכן בתי המשפט סגורים בימים אלה.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע גרסטי על החרפת הנהלים ואיים לנתק מזרם החשמל והמים את העסקים שיישארו פתוחים. ראוי לציין כי רוב העסקים שאינם חיוניים נסגרו בהתאם לחוק, שכן רק שמונה אותרו ע"י רשויות החוק בלוס אנג'לס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE