הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהמלצת ה-CDC: הנשיא טראמפ קרא לתושבים לחבוש מסיכות מחוץ לבית
על אף ההנחיה הקודמת לפיה רק חולי קורונה ואלה שנמצאים בקבוצת סיכון להידבקות צריכים לחבוש מסיכות, היום התקבלה ההכרעה הסופית בנוגע לתרומה הבריאותית שלהן גם עבור אנשים שאינם נשאים של הנגיף. הנשיא טראמפ הדגיש כי מדובר בהמלצה בלבד, ולא הנחיה מחייבת

הנשיא טראמפ החליט לאמץ את המלצת המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) לפיה על התושבים לחבוש מסיכות שאינן רפואיות בעת היציאה מהבית, וזאת כחלק מהניסיון למנוע את המשך התפשטות הנגיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם זו המציאות החדשה עבור מאות מיליוני אמריקאים? (צילום: Shutterstock)

 

"ב-CDC ממליצים להשתמש בכיסוי פנים מבד כאמצעי לשמור על הבריאות", אמר הנשיא במהלך מסיבת העיתונאים היומית שהוא עורך בבית הלבן. טראמפ אף ביקש להדגיש כי "לא מדובר בהנחיה מחייבת, אלא בהמלצה. אני אישית לא מתכוון לחבוש מסיכה, אבל אני מבין את אלה שכן".

כזכור, ביומיים האחרונים הודיעו ראשי הערים של שתי הערים הגדולות בארה"ב - לוס אנג'לס (אריק גרסטי) וניו יורק (ביל דה-בלאסיו) - כי הם מפצירים בתושבים לחבוש מסיכות פנים ללא כל קשר להנחיות רשויות הבריאות הפדרליות.

גרסטי הודיע על כך שלשום (רביעי) ואמר: "המחקרים שעשינו מראים כי גם השימוש במטפחת ראש יכולה למנוע הידבקות בנגיף", הוא הסביר והדגיש כי "כיסויי הפנים עובדים בצורה נכונה רק כאשר שומרים על ריחוק חברתי". הוא אף חבש מסיכה במהלך מסיבת העיתונאים כדי להדגים: "כן, ככה זה יראה", הוא אמר.

 

מסיכה רפואית N95 (מימין) בהשוואה למסיכה "ביתית" (צילום: Shutterstock)

 

אמש הצטרף אליו דה-בלאסיו, ואמר כי "אנחנו מוסיפים נקודה מאוד חשובה לרשימת ההמלצות שלנו, ואנחנו ממליצים לכל תושבי העיר לחבוש מסיכות פנים כאשר הם יוצאים מהבית וכאשר הם נמצאים בקרבת אחרים". 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE