הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחפשים לברוח? אלו המדינות שהצליחו להימנע בינתיים מנגיף הקורונה
אמנם לא מדובר ביעדי התיירות החמים של הקיץ אך אם בכל זאת הצלחתם להשיג טיסה, אלה הן המדינות אליהן תרצו להגיע כדי להימנע מהידבקות בנגיף הקורונה

מגיפת COIVD-19 כבר הגיעה לכל פינה בכדור הארץ, או שמא? אכן, ייתכן ותופתעו לגלות שנותר עוד מספר קטן של מדינות אליהן הנגיף טרם הצליח לחדור.

על פי מחקר של אוניברסיטת ג'ונס הופקינגס העוקבת מקרוב אחר התפשטות המגיפה ברחבי העולם נראה כי אלה המדינות שהצליחו להימנע מהנגיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלו המדינות הבטוחות

כפי שתוכלו להבחין במפה, לא בהכרח מדובר ביעדרי תיירות אטרקטיביים במיוחד. מדובר בסיירה לאון שבמזרח אפריקה, במאלאווי ובלסותו הממוקמות בדרום-מזרח אפריקה, בתימן, דרום סודן, ובמדינות ההרים המבודדות יחסית טורקמיניסטין וטג'יקיסטן, לכך ניתן להוסיף עוד מספר מדינות איים קטנטנות באוקיינוס השקט כאיי שלמה, וונאוטו שהנגיף דילג עליהן.

עם זאת, בטח ושמתם לב כי ישנה מדינה אחת המופיעה על גבי המפה שלא הזכרנו. וזוהי כמובן צפון קוריאה שיש הטוענים כי ייתכן והנגיף אכן נמצא בשטחה ושהוא הגיע דרך מעבר הגבול הצפוני של הדיקטטורה הקומוניסטית עם סין.

אך למרות ידיעות אלה נראה כי בשל האופי המיוחד בלשון המעטה של המשטר הצפון קוריאני ומידת השליטה של שליטיה בכלי תקשורת, לא ניתן כרגע לאמת את הטענות הנשמעות מכיוון דרום קוריאה כי אכן גם בפיוניאנג סובלים מהתפרצות המגיפה.

 

הצליחה להימנע מהמגיפה? שליט קוריאה קים ג'ונג איל (צילום: סוכנות הידיעות הממשלתית של צפון קוריאה)

מדינה אחרת שאף היא דיקטטורה מזרח אסייתית מיאנמר, גם הייתה נקייה מקורונה עד לפני שבוע.

במקביל ישנן מספר מדינות אפריקאיות הממשיכות לטעון כי אין בשטחן את נגיף הקורונה ביניהן בורונדי ובוטסוואנה

עם זאת במידה ואכן תרצו להגיע לאחת ממדינות אלה, קשה לראות כיצד תוכלו להשיג בקלות רבה טיסה ליעדכם החדש מבלי לעצור במדינה אחרת בה קיים הנגיף...

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE