הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הייתי רוצה לחגוג את ההישג איתו": אלמנתו של קובי בראיינט מגיבה לבחירתו להיכל התהילה של הכדורסל
כחודשיים וחצי לאחר שמת בתאונת מסוק בקלבסס, כדורסלן העבר נבחר להיכל התהילה. אלמנתו סיפקה ראיון נדיר לצד בתה הבכורה ואמרה: "אנחנו מאוד גאים בו. אין ספק כי זה השיא של קריירת ה-NBA שלו"

קובי בראיינט נבחר מוקדם יותר היום (שבת) באופן רשמי להיכל התהילה של הכדורסל, וזאת כחודשיים לאחר שמת בתאונת מסוק לצד בתו, ג'יאנה בת ה-13, ושבעה בני אדם נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ונסה ובתה נטליה, לצד תמונת קובי בראיינט המנוח (צילום: Getty Images / ESPN)

 

"הוא היה אחד המתחרים הגדולים ביותר שאי פעם דרכו על הפרקט, ודאג לכך שהשפעתו תורגש גם בהתקפה וגם בהגנה. הוא מדורג במקום ה-4 ברשימת הקלעים בכל הזמנים עם 33,643 נקודות", נכתב בהודעת היכל התהילה.

באופן מפתיע, אלמנתו של בראיינט, ונסה, הסכימה להתראיין לצד בתה הבכורה נטליה בת ה-17. בשיחה עם רשת ESPN אמרה ונסה כי "כמובן שהיינו רוצות שהוא יהיה איתנו פה כדי לחגוג את ההישג, אבל אנחנו מאוד גאים בו. אין ספק כי זה השיא של קריירת ה-NBA שלו, וכל הישגיו כספורטאי הובילו אותו למעמד זה". עוד סיפרה אלמנתו כי היא "מקבלת תחושת נחמה מכך שקובי ככל הנראה היה נבחר להיכל התהילה" גם ללא הטרגדיה הקשה.

 

 

זוהי רק הפעם השנייה שבראיינט מדברת מול המצלמה מאז האסון הקשה שבו איבדה את בעלה ואת אחת מבנותיה. בסוף חודש פברואר נערך טקס לזכרו של בראיינט באולם שבו העביר את מרבית שנותיו, הסטייפלס סנטר במרכז העיר לוס אנג'לס.

"בשבילכם הוא היה סלב...אגדה...המבמה השחורה", ספדה לו אז ונסה, "אבל עבורנו, הוא היה אבא מסור ואהוב. הוא היה ה-MVP של הבנות", היא אמרה, והזכירה את הדברים שלא תוכל לעשות עם בעלה ובתה: "לא נעמוד שום ונראה אותה מתחתנת, לא נראה אותה משחקת כדורסל או הולכת לנשף של בית הספר".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE