הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלי קלרקסון הוציאה שיר חדש, ולא תאמינו מי מככבת בו. רמז: היא משלנו!
הזמרת מודה כי העבודה על השיר החדש שלה הייתה המהנה ביותר, אך גם המאתגרת ביותר. אולי זה בגלל שהיא שיחררה אותו בשש שפות שונות כשבין השאר גם בעברית! ולשם כך גייסה גם זמרת ישראלית

בשיר החדש שלה “I Dare You”, קלי קלרקסון החליטה להציב אתגר לכולנו, לבחור לאהוב במקום לפחד. כדי שהבשורה תגיע לכל העולם קלי, המנטורית מ״דה וויס״ (The Voice) ומנחת הטוק שואו, החליטה לגייס עוד חמישה זמרים דוברי שפות שונות, פוזיה (ערבית), זאז (צרפתית), בלס קנטו (ספרדית), גלספרלינספיל (גרמנית) וכמובן הנציגה שלנו, מאיה בוסקילה (עברית).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפרגנת. קלי קלרסטון

בתוכנית של ״גלית ואילנית״ בערוץ 12, התראיינה מאיה בעקבות יציאת השיר, וסיפרה כי קלי היא זו שפנתה אליה דרך סרטון ביוטיוב. יותר מכך, סיפרה כי קלי ביקשה ממנה שהיא זו שתלמד אותה את הגרסה בעברית, כשלאחר מכן גם הקליטו אותה יחד.

 

שילוב מנצח: בוסקילה וקלרסון

קלרקסון עבדה על השיר יותר משנה, ובעקבות הקורונה כמעט ודחתה את תאריך יציאת השיר עוד קצת, כמו שהרבה מהאומנים עושים היום. אך אז החליטה כי דווקא בימים אלה נראה כי העולם זקוק לשיר כזה, שיעלה את מצב הרוח ויזכיר לכולנו פשוט לאהוב. 

כחלק מתוכנית הטוק שואו של הזמרת, קלי העלתה את כל הזמרים שמשתתפים איתה בפרוייקט הזה בזום, כן גם מאיה בוסקילה הייתה שם. יחד הם ביצעו את השיר בגרסת מיקס, עם כל השפות יחד, מה שנתן לרגע הזה תחושה מיוחדת של אחדות ותקווה בימינו. כולנו באמת בזה ביחד.

קלי טוענת שהיא מאוד אוהבת ומחוברת לפרויקט הזה ואף הוסיפה ״אני אוהבת את כל השפות, ולמעשה, אני מקשיבה לאלו יותר מאשר לגרסה באנגלית״.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE