הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביונסה קיבלה את זה מאמא שלה!
הרימקס לשיר ״Savage״ יצא לפני שבוע אך מהר מאוד שיגע את הרשת. לטינה נואלס, אמא של ביונסה, לקח קצת זמן להבין למה כולם קוראים לה ״פראית״ פתאום, אבל כשהבינה התרגשה עד דמעות מבתה המפורסמת

בשבוע שעבר יצא הרימיקס לשיר ״Savage״ בביצוע של מייגן סטליון ובכיכובה של ביונסה בכבודה ובעצמה. עבור מייגן זה היה מאורע מרגש במיוחד, ״אני ממש בוכה, זה שאני במקור מיוסטון פ** טקסס זה אומר הכול! ״Savage״ בכיכובה של המלכה ביונסה!״

כיודע גם ביונסה, כמו מייגן, במקור מיוסטון טקסס והיא דואגת להזכיר זאת בכללי ובשירים שלה בפרט. הפקת הרימיקס נעשתה בעיקר כדי לתרום לקהילה ביוסטון, ״כל רווחי האומנים מועברים ל-״Bread Of Life Houston״ כדי לתמוך בעיר שלנו במהלך המגיפה הזו!״, אישרה סטליון. BOLH זה ארגון התומך בקהילות המוחלשות של החברה בטקסס ועוזר להם עם ציוד, אוכל וכל מה שנדרש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היא לגמרי ״Savage״. עכשיו הכול ברור. טינה נואלס. מקור: xonecole.com

 

כחלק מהטקסט החדש לרימיקס ביונסה מפרגנת לאמא שלה, טינה נואלס, ושרה, ״ואמא שלי הייתה פראית… אני קיבלתי את זה מטינה.״ 

טינה תחילה לא הבינה על מה המהומה, ״אנשים היו שולחים לי הודעות טקסט וקוראים לי פראית ולא הבנתי..״ סיפרה בראיון ל-CBS. לאחר מכן כמובן שהבינה כי מדובר במשהו טוב עם כוונות טובות וסיפרה כי ההשראה לזה הייתה מהתקופה של ביונסה בבית הספר, כאשר היא הייתה באה לאסוף אותה עם הרכב והגג פתוח, שאר הילדים היו ממש מתלהבים וקוראים לה מגניבה.

טינה מספרת שעוד מאז שביונסה הייתה בת 10 ואחותה סולאנג׳ בת 5 היא הייתה לוקחת אותן איתה להתנדב בקהילה למען חסרי בית וכדומה.

״כתבתי לה הודעת טקסט כדי לספר לה כמה אני גאה בה על העבודה שעשתה, את יודעת, שהיא עשתה את עבודתו של אלוהים״. ביונסה אכן מתנדבת המון ולא רק ביוסטון. נוכח הילדות של הזמרת לא מפתיע שזו הייתה תשובתה, ״ כן, כי אני רוצה להיות כמוך״. טינה הוסיפה כי היא התרגשה מאוד וכי זו הייתה המחמאה הכי טובה שיכלה לקבל. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE