הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התקרית שעוררה זעם בסן דייגו צפויה להסתיים ללא הגשת כתב אישום
על אף התיעוד הברור של האיש, שהסתובב בסופרמרקט כשמסכת KKK מכסה את פניו, רשויות החוק החליטו שאין מקום להעמידו לדין. משרד השריף: "האיש ביקש להביע את התסכול שלו מנגיף הקורונה, ומכך שאנשים אומרים לו מה הוא יכול ולא יכול לעשות"

תושב דרום קליפורניה אשר תועד בעודו מסתובב בסופרמרקט עם מסכה גזענית, לא יועמד לדין בשל האירוע, כך נמסר אתמול (שני) ממשרד השריף המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התיעוד שהוביל לזעם בקרב תושבי דרום קליפורניה (צילום: טוויטר / Shutterstock)

 

כזכור, האירוע המשונה התרחש לפני כעשרה ימים בסניף של רשת Vons בעיר סנטי (Santee) - פרבר צפון-מזרחי במחוז סן דייגו. הלקוחות ההמומים תיעדו את האיש כשהוא מסתובב בסניף עם מסכה לבנה שמכסה את כל פניו - אותו כיסוי ראש שבו עושים שימוש אנשי התנועה הגזענית KKK - קו קלוקס קלאן.

על אף חומרת המעשה, כאמור, האיש לא יעמוד לדין. במשרד השריף המקומי פרסמו הודעה לפיה: "האיש ביקש להביע את התסכול שלו מנגיף הקורונה, ומכך שאנשים אומרים לו מה הוא יכול ולא יכול לעשות. לדבריו, חבישת המסכה לא הייתה אמורה להוות מסר גזעני. לסיכום, הוא אמר: 'זו מסכה וזה היה מטומטם מצדי לעשות את זה'", כלשון ההודעה.

עוד הוסבר כי ההחלטה שלא להעמיד את האיש לדין התקבלה במשותף ע"י משרד השריף, משרד התביעה המחוזי ומשרד התביעה הפדרלי, שבחנו את תשתית הראיות והחליטו שלא להגיש כתב אישום: "תקרית זו צריכה לשמש כתזכורת לכל מי ששוקל ללבוש בגדים, או כל חפץ הקשור לשנאה וסבל אנושי: החברה שלנו אינה 'מחזיקה' מאותם אנשים שבוחרים לעשות זאת", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE