הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אני תמיד אוהב אותה״: בריאן אוסטין גרין מאשר את הגירושים ממייגן פוקס
במהלך השבועות האחרונים רצות שמועות על כך שהשניים לא מבלים יחד את הבידוד זאת ועוד התפרסמו תמונות של מייגן עם גבר אחר. אתמול אישר בריאן באופן רשמי כי לאחר עשור נישואיהם הגיעו לקיצם

זוג השחקנים ההוליוודי הכיר לפני 15 שנה ולפני כעשור הפכו את זה לרשמי כשהתחתנו, אך לאורך כל הזמן הם עברו הרבה עליות ומורדות. עוד בשנת 2009 הודיעו על פיצול שלא יצא לפועל ומאז עברו עוד כמה פרידות שלא הצליחו לגמור את היחסים. אך הפעם בריאן אומר שזה שונה. 

בריאן מספר בגילוי לב כי לצערו השניים פירקו את החבילה  כחודש לפני ציון עשור לנישואיהם. ״רציתי שאנשים ישמעו הכול על זה ממני ואז זהו. אני לא רוצה לדבר על זה יותר״, כך התחיל את הפודקאסט שלו ביום שני האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נפרדים בטוב. בריאן אוסטין גרין ומייגן פוקס. מקור: Shutterstock

 

בריאן התחיל מההתחלה, מאיפה שהכל התחיל ומספר כי הניצנים לפיצול החלו עוד בסתיו של השנה שעברה כשמייגן נסעה ל-5 שבועות לצילומי סרט, ״כשלושה שבועות מאש שהיא נסעה, היה לי חלום, הרבה אנשים חולמים, אבל אני אף פעם לא זוכר את החלומות שלי... אבל, היה לי את החלום הזה שהיא חזרה מהעבודה, ואנחנו היו רחוקים, שלא היינו אותו דבר, והיחסים היו מוזרים״.

לצערו, האינטואיציה שלו בחלום הייתה נכונה. היא חזרה מאותם צילומים ואמרה לו שהיא מרגישה יותר מאושרת כשהיא לבד. בריאן נזכר ואומר, ״היא אמרה 'אתה יודע, כשהייתי לבד בעבודה בחוץ לארץ הבנתי שאני מרגישה יותר כמוני ככה, ואהבתי את עצמי יותר במהלך אותה חוויה, ואני חושבת שזה אולי משהו שראוי שאני אנסה בשבילי׳. הייתי המום וכאוס מזה, אבל אני לא יכול לכעוס עליה, ולא כעסתי עליה, כי היא לא ביקשה להרגיש ככה, זו לא הייתה בחירה שהיא יצרה, ככה היא הרגישה בכנות״.

 

בריאן ומייגן בימים טובים יותר שטופי אהבה. מקור: ANDY/GSI Media/Backgrid

 

״זה מבאס כשהחיים משתנים ומשהו שאתה רגיל אליו, שאתה עושה כבר 15 שנה. אתה מנסה לא להיפטר ממנו אבל אתה משתנה. יש את ההיבט הלא ידוע ... יש את החור הזה בבטן שלי״, מספר בריאן. אפשר היה לחוש את הכאב במילים שלו ואת הקול הרועד לאורך כל השידור. 

כוכב 90210 מודה שהוא ממש לא היה רוצה שהיחסים שלו עם פוקס יתערערו בגלל זה. ״אני ממש לא רוצה שמייגן ואני נהיה מסוכסכים... היא הייתה החברה הכי טובה שלי מזה 15 שנה ואני לא רוצה לאבד את זה״, אמר בכאב.

 

חבר לעת צרה. מיידן פוקס ומישן גאן קלי. מקור: Shutterstock

 

בריאן בחר להתייחס גם לתמונות האחרונות שפורסמו של מייגן עם הראפר מישן גאן קלי ביום שבת האחרון, למרות שהוא מדגיש כי מייגן לא רוצה לדבר על הנושא בפומבי באופן כללי. הוא מספר כי מייגן אמרה לו שהם רק חברים טובים  ״שהיא הייתה צריכה״ בזמן הזה שהיא מעכלת את כל עניין הפיצול. בריאן מבהיר את עמדתו בנושא ואומר, ״אני לא רוצה שתסתכלו עליה בצורה שלילית או שתסתכל עליו בדרך שלילית בגלל מה שהם עשו. זה מה שאנשים טובים עושים. אנשים טובים מגיעים ועוזרים לאנשים הזקוקים לעזרה, זה מה שהוא עושה״.

 

מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין עם שלושת ילדיהם. מקור: אינסטגרם של מייגן פוקס

 

״אני תמיד אוהב אותה. ואני יודע שהיא תמיד תאהב אותי ואני יודע עד כמה המשפחה שבינינו היא באמת מגניבה ממש מיוחדת״, אמר בריאן על אישתו בעשר שנים האחרונות שאיתה חולק שלושה ילדים קטנים: נוח בן (7), בודהי (6) וג'רני (3). למרות פירוק החבילה הוא מדגיש כי המשפחה תמשיך להיות קרובה ועוד חושף כי הם "עדיין יעשו חופשות משפחתיות וחגים כמשפחה ובאמת התמקדו בילדים״.


אתם יכולים להקשיב לפודקאסט המלא בקישור הבא - לחצו כאן

 

 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE