הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לטרור בטקסס: חייל נפצע, היורה חוסל
נהג ניסה לפרוץ אל תוך בסיס חיל הים בדרום המדינה לפנות בוקר, וכאשר נחסם הוא יצא מכלי הרכב ופתח באש לעבר החיילים. אחד נפגע ופונה לבית החולים, השאר השיבו אש והצליחו לחסל את החמוש. על אף שהוגדר כאירוע טרור ע"י ה-FBI, מעט מאוד ידוע על החשוד, לרבות זהותו ומניע אפשרי

אירוע ירי שהתרחש הבוקר מחוץ לבסיס של חיל הים האמריקאי בטקסס, נחשד כטרור, כך על פי הודעה שנמסרה מה-FBI.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שוטרים שהוזעקו לאירוע הירי, הבוקר מחוץ לבסיס (צילום: AP)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 6:15 בבוקר (שעון מקומי, 7:15 בבוקר בחוף המזרחי, 4:15 לפנות בוקר בחוף המערבי) בבסיס חיל הים בעיר קורפוס כריסטי (Naval Air Station Corpus Christi).

לפי הדיווחים, היורה דהר עם רכבו לעבר הכניסה לבסיס, אולם השומרים הצליחו להוריד את המחסום בזמן ולמנוע את כניסתו למקום. אלא שאז, הוא יצא מהרכב ופתח באש לעבר החיילים. כתוצאה מכך, חייל אחד - שהוצב בשמירה בכניסה לבסיס - נפגע. שאר החיילים השיבו אש וחיסלו את היורה.

מעט מאוד היה ידוע על האירוע בבוקר, אולם לקראת שעות הצהריים הבהירו אנשי ה-FBI כי ככל הנראה מדובר בטרור. הסוכנת לאה גרייבס כינסה מסיבת עיתונאים שבה אמרה כי "ממצאי החקירה הראשוניים מצביעים על כך שמדובר בטרור. נמשיך לעבוד בשיתוף עם רשויות החוק במדינה, בעיר ובמחוז כדי לחקור את האירוע במלואו".

 

זירת האירוע, מחוץ לבסיס בקורפוס כריסטי (צילום: סי. בי. אס. 10)

 

בשלב זה, לא נמסרו פרטים על היורה, לרבות זהותו, ארץ המוצא שלו או מניע אפשרי למעשה.

 

 

אירוע הירי התרחש ימים ספורים לאחר שראשי ה-FBI קבעו באופן חד משמעי כי פיגוע הירי הקטלני שהתרחש בשלהי השנה שעבר בבסיס בפלורידה, בוצע בהשראת ארגון הטרור אל-קאעידה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE