הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתחילת המגפה: 8 עובדי אמזון מתו בעקבות הידבקות בקורונה
אישה שעבדה במרכז ההפצה של החברה באוהיו הפכה לקורבן השמיני בקרב העובדים, והיא הצטרפה למקרים נוספים בקליפורניה, ניו יורק, אילינוי ועוד. דוברת החברה: "עצובים ממותה הטרגי, משפחתה וחבריה נמצאים במחשבותנו"

עובדת במרכז הפצה של אמזון באוהיו מתה השבוע בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה, כך נמסר ענקית הסחר המקוון, שהוסיפה כי מדובר בעובד השמיני של החברה שמת מתחילת המגפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

דוברת אמזון, ליסה לבנדובסקי, הסבירה כי האישה, ששמה לא פורסם, עבדה במרכזי החברה בעיירה נורת' ראנדל - פרבר דרומי של העיר קליבלנד - מאז נובמבר 2018. 

עוד סיפרה לבנדובסקי כי המשמרת האחרונה של העובדת הייתה ב-30 באפריל, ביום שבו אובחנה כנשאית הנגיף. לדבריה, לחברה נודע על האבחון רק ב-8 במאי, ועל מותה הטרגי של העובדת כעבור עשרה ימים: "אנחנו עצובים ממותה הטרגי של העובדת. משפחתה וחבריה נמצאים במחשבותנו, ואנחנו תומכים בעמיתיה לעבודה", הסבירה הדוברת.

כאמור, מדובר עובדת השמינית של מחסני אמזון שמתה מתחילת המגפה, והיא מצטרפת למקרי מוות דומים שנרשמו בסטטן איילנד (ניו יורק), ווקיגן (אילינוי), האות'ורן (קליפורניה), טרייסי (קליפורניה), בת'פייג' (ניו יורק), ג'פרסונוויל (אינדיאנה) ואינדיאנפוליס (אינדיאנה).

כזכור, כבר בתחילת המשבר התריעו עובדי אמזון על תנאי העבודה במרכזי ההפצה, שלטענתם אינם מאפשרים לשמור על ריחוק חברתי. המתחים בין העובדים לרשת אף הובילו לאיומים בנוגע לשביתה אפשרית בניו יורק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE