הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳מחליקה לשני מושבים׳: קווין בי מסתובבת ברחבי אל איי במרצדס ספורט ומסכה
אם תהיתם איך ביונסה נראית עם מסכת פנים בזמן הקורונה, אתם יכולים להפסיק כי יש תמונות! רק שהמסכה הפוכה, מקווים שזה לא מפריע לכם. ביום שבת שמשי הזמרת נראתה נוסעת במרצדס שלה ברחבי לוס אנג’לס

נדיר ביותר לראות את ביונסה מסתובבת בנינו ברחוב, אבל נראה שגם לה קצת נמאס מלשבת בבית כל היום. ביום שבת (היום) היא יצאה לסיבוב במרצדס הווינטג׳ שלה ברחבי לוס אנג’לס, כשאדם מסתורי יושב מאחורי ההגה. ואל דאגה, כמובן שגם שומרי הראש שלה היו איתה, ברכבים השחורים שלהם מאחוריה.

הכוכבת נראתה בטרנינג אפור, מן פיסת בד מכסה את שיערה ומסכת פנים, כנדרש בימינו, בצבע אפור עם האות B בחזית, רק שהמסכה הייתה הפוכה. אם כבר לשמור על הכללים אז אולי עד הסוף, לא? זה גם ככה קשה להעיר למלכת האר אנד בי והבמה בכלל, אבל יש דברים שצריכים להיאמר, ואנחנו נגיד את זה בשבילכם! בי, אנחנו עדיין אוהבים אותך, כן!?

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בדיוק כמונו, טוב לא בדיוק, כמעט. ביונסה

 

כזכור, הרימיקס האחרון שהוציאה לפני כמעט חודש לשיר ״Savage״ יחד עם מייגן סטליון, עדיין בראש המצעדים, ונראה כי המעריצים עדיין מתרגשים מעצם העובדה שהשאילה את קולה ללהיט הגדול של 2020 עד כה.

יש לציין כי הסיטואציה קצת עושה לנו פלאשבק קל לוורס הראפ שלה ברימיקס האחרון. ״אני בוסית, אני מנהיגה, אני נוסעת בשני המושבים שלי..״, כך היא אומרת בראפ שלה, נראה כי היא שרה באמת על מה שהיא חיה.

 

 

ביונסה ביום שבת (היום) נוסעת ברחבי לוס אנג'לס. מקור: Backgrid

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE