הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״חושפת את טיפשותה״: אליסה מילאנו לא נשארת חייבת ומשיבה אש לגולשים
כוכבת ״מכושפות״ ניסתה לעשות משהו טוב. מי שעוקב אחריה יודע כי היא אחת האקטיביסטיות החזקות בשטח והפעם רצתה להעלות את המודעות לחבישת מסכות. רק שהגולשים נטפלו לסוג המסכה שלה, והחלו בצרור של ירידות ברשת. מילאנו לא נשארה חייבת

נראה כי למרות המצב, אנשים מוצאים זמן כדי להקניט אחד את השני ברשת, וזה לא פוסח על המפורסמים. ביום שבת השחקנית אליסה מילאנו העלתה תמונה שלה עם משפחתה ברכב שכולם חובשים מסכות מכל מיני סוגים. מה הטריד את המעריצים זה שהמסכה של אליסה, בניגוד לשאר משפחתה, הייתה מסכה סרוגה ומלאה בחורים.

מבחינתה זה לגמרי היה מספיק, בהמשך גם תבינו למה, וכתבה: ״תראו לי את המסכות שלכם! המסכות שומרות על האנשים בריאים ובטוחים. תראו לי את שלכם! מוכנים? גו! #WearAMask״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אל תתעסקו איתה! אליסה מילאנו. מקור: Shutterstock

 

נראה כי אליסה בכלל לא חשבה על זה, אך המעריצים השתגעו מהאבסורד, כי לפי איך שזה נראה היא אכן חובשת מסכה מלאה בחורי איוורור, כך שלא ברור איך חשבה שזה אמור להגן עליה במיוחד. 

הרשת לא חיכתה במיוחד להסברים והתחילה לחגוג על העניין, אך גם לא פספסו הזדמנות לרדת על כוכבת ״מכושפות״. ״המסכה של אליסה מילאנו דומה לאקטיביזם שלה, אך ורק להצגה וחושפת את טיפשותה״, צייץ אחד. אחרת כתבה בציונות מתחת לתמונה שהיא חובשת מסכה על עיניה, ״הנה שלי וזה יעיל בדיוק כמו שלך״.

 

 

 

יש כאלה שאף עשו השוואה בין המסכה של השחקנית, לבין סרטון שרץ ברשת לפני חודש, בו מישהי בשם קרן, ברשת היא אפילו קיבלה אשטג KarenMask#, עשתה חור במסכה שלה בדיוק באזור הפה. כן. את זה אנחנו באמת לא יודעים להסביר. 

 

 

זה לא שאכפת לה יותר מידי, כמו שצריך, אבל אליסה רצתה להבהיר טוב מאוד את הנקודה. היא עתה בתגובה לאחד הציוצים של הגולשים וכתבה: ״המסכה מכילה מסנן לעזאזל! אחד עם מנוע סינון. אמא שלי הכינה אותן. #WearAMask״, והוסיפה סמיילי מתוסכל. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE