הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתקדמים לעבר החזרה לשגרה: קליפורניה תאפשר כניסת לקוחות לחנויות
בהודעת מחלקת הבריאות של המדינה המוזהבת הוסבר כי לכלל החנויות הקמעונאיות יתאפשר לפתוח בצורה מלאה, אך על הלקוחות לשים מסכות ולשמור על ריחוק חברתי. בנוסף, המהלך מתאפשר רק במחוזות שבהם מחלקת בריאות הציבור המקומית מאשרת את הפתיחה. כך למשל, בלוס אנג'לס עדיין מכוונים לעבר ה-4 ביולי כתאריך היעד לחזרה לשגרה

לכלל החנויות הקמעונאיות בקליפורניה יתאפשר לפתוח את העסק מחדש ואף להכניס לקוחות אל תוך המקום, וזאת בתנאי שרשויות הבריאות ברמת המחוז מאשרות את המהלך בתחומן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מדובר בשינוי משמעותי, שכן עד כה המהלך התאפשר רק במחוזות שקיבלו אישור "להקדים" את קליפורניה מבחינת החזרה לשגרה.

"בתנאי שמחלקת בריאות הציבור במחוז מאשרת, כל החנויות הקמעונאיות יכולות להיפתח ולאפשר לקהל הרחב להיכנס אל תוך הסניפים", נמסר ממחלקת בריאות הציבור של קליפורניה, שהוסיפה כי "ההנחיות בנוגע לשמירה על ריחוק חברתי וחבישת מסכות נותרו בתוקף". מעבר לכך, כמות הלקוחות שיוכלו להיכנס לחנות בכל רגע נתון תרד ל-50% מהקיבולת הרגילה, ולעסקים הוסבר כי "יש להערך למצב שבו לקוחות יצטרכו לעמוד בתור מחוץ לחנות, תוך כדי שמירה על ריחוק חברתי".

חשוב לזכור כי השינוי הנ"ל רלוונטי אך ורק לחנויות. עסקים נוספים, לרבות מספרות ומכוני יופי, עדיין מוגדרים כ"בעלי סיכון גבוה" ועל כן הם נותרו סגורים בשלב זה.

 

עם ריחוק חברתי וחובת חבישת מסכות, לעסקים רבים יתאפשר לפתוח מחדש (צילום: Shutterstock)

 

כאמור, הפתיחה המלאה של עסקים תתאפשר אך ורק בתיאום ובאישור של מחלקות בריאות הציבור המקומיות. כך למשל, במחוזות אורנג' וסן ברנרדינו כבר איפשרו לעסקים רבים להיפתח מחדש במהלך סוף השבוע האחרון. לעומת זאת, במחוז לוס אנג'לס עדיין רואים ב-4 ביולי כיעד ריאלי לחזרה לשגרה.

 

 

ג'אניס האן, חברה בוועדת המפקחים של מחוז לוס אנג'לס, בירכה על ההחלטה וכתבה כי "כעת לעסקים רבים יתאפשר להיפתח תחת אותם חוקים כמו טרגט ו-וולמארט". ראוי להזכיר כי על אף הציוץ של האן, במחלקת בריאות הציבור טרם הגיבו לשינויים, שכזכור, אינם צפויים לחול על לוס אנג'לס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE