הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עצמאות מהקורונה: הוגדר תאריך היעד לחזרה מלאה לשגרה במחוז לוס אנג׳לס
בזמן שרבים סימנו את חג הממוריאל דיי כיעד לפתיחה המחודשת, במחוז המאוכלס ביותר בארה"ב סימנו את הרביעי ביולי כתאריך לחזרה מלאה לשגרה. עם זאת, חשוב לזכור כי קרוב למחצית מחולי הקורונה בקליפורניה מתגוררים בתחומי המחוז

הרשויות במחוז לוס אנג'לס סימנו את יום העצמאות האמריקאי - הרביעי ביולי - כמועד שבו חנויות, מסעדות ועסקים נוספים יוכלו לחזור לשגרה, כך על פי בכירה בוועדת המפקחים של המחוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מוקדם יותר היום (שלישי) נערכה פגישה של כוח המשימה הכלכלי של מחוז לוס אנג'לס. במהלך הפגישה, המפקחת קתרין ברגר אמרה ש"המטרה שלנו היא לפתוח את לוס אנג'לס מחדש, בצורה בטוחה, ב-4 ביולי".

עוד הסבירה ברגר כי "ההשפעות הכלכליות והסוציולוגיות של המשבר פגעו באוכלוסיה הפגיעה ביותר. המחוז, בשיתוף עם כוח המשימה, מוכן להתקדם עם המלצות שישמרו על בטיחותם של העובדים והלקוחות, תוך כדי שמירה על בריאות הציבור".

יש לציין כי טרם פורט באיזה אופן תוחזר הפעילות וכיצד יפעלו כלל העסקים במסגרת החדשה בעידן הקורונה.

הודעתה של ברגר התקבלה במקביל לדיווחים של מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז, ד"ר ברברה פרר, שעדכנה כי ביממה האחרונה מתו 76 בני אדם נוספים בעקבות ההידבקות בקורונה, ובכך עלה מניין הקורבנות במחוז ל-1,913. בנוסף, עד כה אובחנו 39,573 חולי קורונה במחוז לוס אנג'לס, כ-47% מכלל נשאי הנגיף בקליפורניה.

למרות זאת, הנתונים היותר מעודדים ויתכן שאף המשמעותיים ביותר בהקשר להסרת המגבלות, הם בנוגע לכמות האשפוזים שהולכת ופוחתת. עומס בבתי החולים הוא התרחיש ממנו חוששים בכירי הרשויות ומסמל שקיעה עמוקה לתוך המשבר כפי שהתרחש בניו יורק ובמספר מדינות במערב אירופה. 

 

 

ההכרזה אף התקבלה כיממה בלבד לאחר שמושל המדינה, גאווין ניוסאם, הודיע על הקלה נוספת בהנחיות - כזו שתסלול את הדרך לקראת פתיחתם של עסקים רבים נוספים.

יתרה מכך, השבוע פורסם מחקר נוסף שממנו עולה כי כמות חולי הקורונה במחוז לוס אנג'לס גבוה באופן משמעותי מהמדווח עד כה: מחקר זה נערך בשבוע השני של אפריל, בזמן שבמחוז אובחנו 8,430 חולי קורונה. מתוך 865 הנבדקים, נוגדנים נמצאו ב-4.65%.

המשמעות היא שיתכן ש-367 אלף תושבים כבר נדבקו בנגיף - מרביתם ללא ידיעתם. בנוסף, חשוב להבהיר כי מדובר בעלייה לעומת 4.1% שבהם נמצאו נוגדנים במחקר הראשון שנערך.

אמש הודיע מושל קליפורניה, גוואין ניוסאם כי יאפשר לעסקים נוספים להיפתח באמצעות הקלה נוספת בהנחיות, וכן כי במרבית 58 המחוזות יותר לפתוח מסעדות לישיבה במקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE