הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לתקופה מוגבלת בלבד: אל על מחדשת טיסות ללוס אנג'לס וניו יורק
חברת התעופה הישראלית תחזור לבצע טיסות סדירות לשני היעדים הפופולריים, אם כי בשלב זה הוחלט כי הטיסות יופסקו לקראת סוף החודש הבא. בדיקת מערכת היברו ניוז מצאה כי המחירים הנמוכים ביותר לטיסות הלוך וחזור מתחילים ב-988 דולר (ניו יורק) ו-1,173 דולר (לוס אנג'לס)

בכוונת אל על לחדש לפחות חלק מטיסותיה לשני יעדים מרכזיים בארצות הברית, ניו יורק ולוס אנג'לס, כך על פי הודעת חברת התעופה הישראלית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, אל על ביטלה את מרבית הטיסות שלה לארצות הברית (ולמעשה, לעולם כולו) בעקבות המשבר, אולם בשבועות האחרונים חלקן חודשו - בעיקר בטיסות קרגו. עם זאת, מדי פעם אל על מבצעת טיסות מיוחדות ליעדים בארצות הברית, ביניהם ניו יורק, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו.

"נוכח הנחיות גורמי הממשלה בדבר הארכת ההגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים נכנסים לישראל ולאיסור כניסת זרים לישראל, החליטה אל על להאריך את משך ההפסקה הזמנית של טיסותיה עד ליום 20.6.2020", אמרו באל על.

כעת, כאמור, הקווים לניו יורק ולוס אנג'לס יחודשו לזמן מוגבל, ובתדירות נמוכה מהרגיל.

 

מטוס אל על ב-LAX. בקרוב הטיסות לעיר תחודשנה (צילום: Shutterstock)

 

ניו יורק:

אל על תחדש את הטיסות מניו יורק (נמל התעופה JFK) ביום חמישי, ה-4 ביוני. טיסה זו תבוצע פעמיים בכל שבוע (ראשון וחמישי) עד ה-25.6 במטוסי הבואינג 787 דרימליינר.

בדיקת מערכת היברו ניוז בנוגע לטיסה לישראל ב-4 ביוני וחזרה לניו יורק ב-25 ביוני, העלתה כי מחירי הכרטיסים מתחילים ב-988.21 דולר (מחלקת תיירים). עבור מי שמבקש לטוס במחלקות אחרות, המחירים עומדים על 2,137.21 דולר (מחלקת פרימיום) ו-4,188.21 דולר (מחלקת עסקים). חשוב לציין כי מדובר במחירים של טיסות הלוך ושוב, וניתן גם לרכוש כרטיסים רק לכיוון אחד.

 

 

מחירי הטיסות מניו יורק בתאריכים שנבחרו (צילום מסך מתוך אתר אל על / Shutterstock)

 

לוס אנג'לס:

בניגוד לקו מניו יורק שיופעל באופן זמני עם 2 טיסות שבועיות, הטיסה ללוס אנג'לס תתבצע אחת לשבוע החל מיום רביעי הבא. גם בקו זה, הטיסות יחודשו בשבוע הבא (ביום חמישי, ה-4 ביוני).

היות שמדובר ביעד רחוק יותר מניו יורק, המחירים עולים בהתאם: 1,173.21 דולר עבור כרטיס במחלקת תיירים, 2,537.21 דולר עבור כרטיס במחלקת פרימיום ו-5,214.21 דולר עבור מחלקת עסקים (גם כאן ראוי לציין כי ניתן להזמין כרטיסים רק לכיוון אחד).

 

מחירי הטיסות מלוס אנג'לס בתאריכים שנבחרו (צילום מסך מתוך אתר אל על / Shutterstock)

 

מבחינת המושבים הזמינים בטיסות עולה כי אין בכוונת אל על לחסום את המושב האמצעי (כפי שחברות תעופה רבות עושות). עם זאת, הוסבר כי "אל על פועלת בהתאם להוראות משרד הבריאות בנושא חיטוי המטוסים. מתוך אחריות לבטיחות הנוסעים שלנו, רופא החברה, פרופ' שמיס, כתב הנחיות לצוותים בשמירה על סטריליות, לרבות חלוקת מסכות, וכן מבוצע חיטוי של המטוסים באופן יזום".

 

חלק מהמושבים הפנויים בטיסה שבחנו מניו יורק ובחזרה (צילום מסך מתוך אתר אל על / Shutterstock)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE