הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מורה בתיכון מואשם בקיום יחסי מין עם תלמידה
שוטרי משרד השריף עצרו את המורה, דיוויד קורניש בן ה-28, שלשום. לפי החשד, במשך לפחות חודשיים השניים ניהלו קשר אינטימי. גילה של התלמידה לא נחשף, אך במשטרה הבהירו כי מדובר בקטינה

רשויות החוק במחוז לוס אנג'לס עצרו השבוע מורה מחליף בבית הספר התיכון בסוגס שבסנטה קלריטה, כך על פי הודעה שפורסמה אמש (חמישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פתיחת בית הספר לאחר אירוע הירי אשתקד (צילום: Getty Images)

 

המורה - דיוויד קורניש בן ה-28 - נעצר בביתו בסנטה קלריטה ביום רביעי. על פי החשד, בין החודשים אפריל למאי, קורניש ניהל מערכת יחסית אינטימית עם תלמידה הלומדת במקום. גילה לא נמסרה, אולם במשרד השריף הסבירו כי מדובר בקטינה.

בכתב האישום שהוגש נגד קורניש מופיעים שני סעיפים: מעשי זימה עם קטינה וקיום יחסי מין אוראליים עם קטינה. ביהמ"ש קבע לחשוד שחרור בערבות בגובה 100 אלף דולר, אולם נכון לשעות הבוקר של יום שישי, לא ברור אם קורניש גייס את הסכום.

דייב קלדוול, דובר משרד החינוך באזור, הסביר כי קורניש הושעה מתפקידו מיד כאשר נודע על האישומים, וגורלו התעסוקתי ייקבע בהתאם להכרעת בית המשפט.

פרטים נוספים על הפרשה טרם התבררו, למשל כיצד נוצר מצב שבו המורה והתלמידה הצליחו להיפגש על אף שהלימודים לא התקיימו במחוז מאמצע חודש מרץ.

ראוי לציין כי מדובר באותו בית הספר שבו התרחש אירוע ירי המוני לפני כחצי שנה, בו נרצחו שני תלמידים. החשוד במעשה ירי לעצמו בראש, ומת כעבור כיומיים בבית החולים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE