הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ונסה בראיינט: ״אל תשתמשו באובדן חייהם של חפים מפשע כתירוץ לבזוז״
ונסה בראיינט מגיבה לראשונה על מקרה ג’ורג’ פלויד ועושה זאת בעזרת בעלה המנוח. היא הפצירה בעוקביה ׳לגרש את השנאה׳ ולהתמקד ב׳להפיץ אהבה׳

כמו רבים מחבריה הסלבריטאים, גם ונסה בראיינט השתמשה בפלטפורמה האדירה שיש לה, יותר מ-14 מיליון עוקבים באינסטגרם, והתייחסה למותו של ג’ורג’ פלויד וכל היוצא בזה. 

היא שיתפה תמונה של בעלה המנוח, קובי בראיינט, לובש חולצה עם הכיתוב ״אני לא יכול לנשום״, אשר דאז התייחסה למקרה מוות של גבר שחור אחר בשם אריק גרנר בשנת 2014. ״בעלי לבש את החולצה הזו לפני שנים ובכל זאת הנה אנחנו בזה שוב״, החלה ונסה את הפוסט שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפיצו אהבה ללא ביזה. ונסה בראיינט. מקור: John Salangsang/Invision/AP/Shutterstock

 

״החיים כל כך שבירים. החיים כל כך בלתי צפויים. החיים קצרים מדי. בואו נשתף ונחבק את האיכויות והדמיון היפה שכולנו חולקים כבני אדם. תעיף את השנאה. למדו כבוד ואהבה לכולם, בבית ובבית הספר״, אמרה ונסה והמשיכה את הוויב החיובי, ״הפיצו אהבה. תלחמו למען שינוי - הירשמו להצביע״.

במשפט האחרון היה חשוב לה להעביר נקודה לגבי ההפגנות המתנהלות בימים אלה. זה ברור שהיא בעד המטרה לשמה כולם יוצאים לרחובות אבל מציינת כי: ״אל תשתמשו באובדן חייהם של חפים מפשע כתירוץ לבזוז. היו דוגמא לשינוי שאנחנו רוצים לראות״. ונסה סיכמה את הפוסט בהאשטאג BlackLivesMatter# יחד עם אימוג'י של לב שבור.

 

 

מאות מעריצים חיזקו אותה בתגובות ולגמרי היו שם בשביל המסר של גברת בראיינט. אחד המעריצים כתב, ״מכבד את כל מה שאת אומרת ועושה אך כל החיים חשובים״. ונסה הסכימה אך הייתה חייבת להבהיר למה המשפט הזה, ‘All Lives Matter’ לא מכבד וכי יש לשנות את הדבר שבה אנשים מתנסחים ומדברים. 

״כל החיים חשובים״, התחילה את תגובתה, ״אך עם כל הכבוד, אני חייבת לומר שכשמישהו אומר ׳all lives matter׳ כשאחר אומר ׳black lives matter׳ זה כמו להגיד שכל הבתים חשובים כאשר בית מסוים בשכונה בלבד נשרף. לא היינו רצים ועוזרים לשכנינו? אתה שם לב להבדל? כל אהבה״.

 

התגובה של ונסה לאחד מעוקביה. מתוך האינסטגרם של ונסה בראיינט

 

ונסה היא ממש לא היחידה שהתייחסה למושג ׳כל החיים חשובים׳ בהקשר של השימוש המיותר והעודף בו בתקופה האחרונה. כוכבים רבים גם כן החלו להגיב לסוגיה בכעס ובעיקר הרבה תסכול מעצם העובדה שאנשים לא מבינים מה הבעיה בהשוואה. הגיע הזמן שכולם יתחילו להקשיב ולהפנים זאת, או כמו שבילי אייליש אמרה: ״אם אני אשמע עוד אדם לבן אחד אומר ׳כל החיים חשובים׳ אני פ**ינג אאבד את זה לגמרי. אולי פשוט תסתמו את הפ**ינג פה??. תפסיקו להפוך את הכל קשור אליכם״.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE