הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״זה יוצא משליטה״: הלסי מפגינה ברחובות, מבקשת להפסיק עם הסלפי ותוקפת את טראמפ
הלסי יצאה לרחובות בימים האחרונים להפגין יחד עם ההמון. היא מבקשת מהמעריצים להפסיק להתעסק בשטויות ולבקש להצטלם איתה, ומודאגת מאיך שנשיא ארה״ב ״מעודד״ את המאבק

הזמרת יצאה בסופ״ש האחרון יצאה לרחובות סנטה מוניקה להפגין יחד עם ההמון. הלסי אינה היחידה, גם אריאנה גרנדה, טינאשה ועוד סלבריטאים לא הסתפקו בתמיכה ברשת ויצאו להפגין. כמה מהכוכבים אף נפגעו מכוחות הביטחון במהלך המהומות ברחובות. 

״אפילו אל תשאלו אותי, אני לא אגיד כן״, צייצה הלסי בטוויטר שלה. עוד הוסיפה הזמרת כי ״לא בזה מדובר״ כדי להדגיש שההתעסקות בשטויות כמו סלפי כשמדובר בנושא חשוב כמו ״החיים של השחורים חשובים״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״זה יוצא משליטה״. הלסי 

 

המעריצים של הלסי בטוויטר תמכו בה והצדיקו את בקשתה. ״אם אתה אוהב את הלסי ואתה רואה אותה מוחה קרוב אליך, כבד אותה. מחאה איתה. תשמיע את קולך איתה. תילחם איתה בגזענות. צעק איתה בכעס״, כתב אחד המעריצים.

 

 

הזמרת מאוד פעילה ברשת כמו גם ברחובות בימים אלה אך צייצה עד כמה היא מודאגת מאיך שטראמפ מוביל את המהלך, או יותר נכון לאילו פעולות הוא מוביל את הציבור. ״טראמפ מגייס כוחות צבאיים נגד אזרחינו ואז מזכיר בזהירות את ״התיקון השני לחוקה״ כשהוא יודע שזה יעודד את האזרחים להפנות נשק זה על זה״, כתבה הלסי בחשש ממה שעומד לקרות. ״היעדר כל יושרה או אמפתיה. זה יוצא משליטה״.

 

תומכת מקרוב. הלסי ברחובות סנטה מוניקה. מקור: REX/Shutterstock

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE